اقدامات جدید پرتغال برای مقابله با شیوع ویروس کرونا

به گزارش وبلاگ ایزابل، مقام های بهداشت و سلامت پرتغال اعلام کردند که از هفته آینده کسانی که از کشورهای خارجی وارد این کشور می شوند، باید به مدت 14 روز در قرنطینه قرار بگیرند.

اقدامات جدید پرتغال برای مقابله با شیوع ویروس کرونا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ایزابل به نقل از رویترز، در حالی که تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در پرتغال از مرز 1000 نفر گذشته است، مقام های بهداشت و سلامت روز آدینه اعلام کردند که از هفته آینده هر کسی که از کشورهای خارجی قصد ورود به این کشور را داشته باشند، باید به مدت 14 روز در قرنطینه قرار بگیرد.

به مقام های محلی اجازه داده شده است تا تدابیر و اقدامات خاص و استثنایی را برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ نمایند.

گارسیا فریتاس رئیس سازمان بهداشت و سلامت پرتغال در کنفرانس خبری گفت: امروز قانون جدیدی را اعلام خواهیم کرد. از هفته آینده هر کسی که وارد پرتغال گردد باید به مدت 14 روز قرنطینه گردد.

سایر کشورهای دنیا از جمله سنگاپور نیز تدابیر مشابهی را برای جلوگیری از ورود افراد و مقابله با شیوع ویروس کرونا اتخاذ نموده اند.

پرتغال تا به امروز ابتلای بیش از 1020 نفر به ویروس کرونا را تایید نموده است و 6 نفر نیز جان خود را از دست داده اند. آمارهای پرتغال کمتر از ایتالیا و اسپانیا است که به شدت از این بحران آسیب دیده اند.

پرتغال روز چهارشنبه شرایط فوق العاده با هدف مقابله با کرونا اعلام نموده و دولت این کشور تعطیلی همه کسب و کارها و فروشگاه های غیرضروری را دستور داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اقدامات جدید پرتغال برای مقابله با شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات جدید پرتغال برای مقابله با شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید