جهاد دانشگاهی اردبیل رویداد دانشجویی ایده بازار گیاهان دارویی را برگزار می کند

به گزارش وبلاگ ایزابل، مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل با همکاری دانشگاه علمی کاربردی این استان رویداد دانشجویی با عنوان ایده بازار گیاهان دارویی را برگزار می کند.

جهاد دانشگاهی اردبیل رویداد دانشجویی ایده بازار گیاهان دارویی را برگزار می کند

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ایزابل، مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل با همکاری دانشگاه علمی کاربردی این استان رویداد دانشجویی با عنوان ایده بازار گیاهان دارویی را برگزار می کند.

رویکرد این رویداد توسعه کسب و کار های مرتبط با گیاهان دارویی است و علاقه مندان می توانند در حوزه های فرآورده های گیاهان دارویی در حوزه های آرایشی، بهداشتی، دارویی و غذایی، صنعت گیاهان دارویی و اشتغال، تجاری سازی دستاورد های پژوهشی، نوشیدنی ها، بازاریابی و اقتصاد، چاشنی و ادویه ها و بسته بندی گیاهان دارویی، ایده پردازی کنند.

مهلت ارسال ایده ها از اول تا بیستم بهمن ماه اعلام شده است و داوری اولیه از ایده ها در روز های 21 تا 25 بهمن صورت می گیرد. مراسم پایانی و ارزیابی نهایی ایده ها نیز در 29 بهمن برگزار می شود.

دانشجویان علاقه مند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند از طریق آدرس https://uastatartaup.uast.ac.ir/fa/from/378/jahad.ardebil اقدام کنند.

دبیرخانه این رویداد با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه آزاد اردبیل و اداره کل جهاد کشاورزی در این استان از تیم های برتر حمایت های ویژه ای مانند امکان استقرار در مراکز رشد استان و حمایت های مالی بلاعوض اعطا می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جهاد دانشگاهی اردبیل رویداد دانشجویی ایده بازار گیاهان دارویی را برگزار می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهاد دانشگاهی اردبیل رویداد دانشجویی ایده بازار گیاهان دارویی را برگزار می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید