راهنمای خرید برترین شارژر گوشی سامسونگ؛ معرفی 9 مدل کاربرپسند

به گزارش وبلاگ ایزابل، این روزها، بیشتر برندهای تولیدنماینده گوشی های هوشمند در جهان محصولات خود را به دلایل زیست محیطی بدون قرار دادن شارژر در جعبه در اختیار کاربران قرار می دهند و برند کره ای سامسونگ نیز جزو این شرکت ها به شمار می رود. بنابراین کاربران این محصولات باید هزینه ای جداگانه بابت خرید یک شارژر اصلی و باکیفیت پرداخت نمایند. سامسونگ در بازار لوازم جانبی، شارژرهای متنوع و باکیفیتی دارد که البته پیدا کردن محصولات اوریجینال آن، کمی سخت است. اگر از کاربران گوشی های سامسونگ هستید یا قصد خرید آن را دارید، با ما در راهنمای خرید برترین شارژر گوشی سامسونگ همراه شوید تا 9 محصول برتر و پیشرفته را در این زمینه به شما معرفی کنیم.

راهنمای خرید برترین شارژر گوشی سامسونگ؛ معرفی 9 مدل کاربرپسند

شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-P5400TBEGGB

اگر گوشی هوشمند شما از قابلیت شارژر بی سیم پشتیبانی می نماید و شما نیز بودجه کافی برای خرید یک محصول فوق العاده باکیفیت و قدرتمند را دارید، احتمالاً شارژر بی سیم مدل EP-P5400TBEGGB به عنوان برترین مدل شارژر سامسونگ می تواند تجربه خرید بسیار خوب را برای شما به همراه بیاورد.

این محصول بادوام سامسونگ 170 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به 15.6 در 9.1 در 1.64 سانتی متر می رسد. بنابراین اگر احتیاج به جابه جایی این شارژر دارید، خیلی ساده و راحت می توانید این کار را انجام دهید. توان خروجی برترین شارژر بی سیم گوشی سامسونگ 10 تا حدبیشتر 15 وات بوده که البته سرعت شارژ برای دستگاه های مختلف امکان دارد متفاوت باشد. روی بدنه محصول دو قسمت برای شارژ کردن گوشی هوشمند و دیگری برای شارژ کردن گجت های هوشمند دیگر نظیر گلکسی بادز و گلکسی واچ تعبیه شده که برای کاربران زیست بوم سامسونگ بسیار کاربردی خواهد بود.

توجه داشته باشید که بخشی که برای شارژ کردن گلکسی بادز و گلکسی واچ در نظر گرفته شده، صرفاً برای این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. دو نشانگر LED هم روی بدنه این محصول تعبیه شده که هر کدام از آن ها گویای شارژ یکی از دستگاه هایتان است. این چراغ ها دارای سه رنگ هستند و هر رنگ علامتی را بازگو می نماید. رنگ قرمز به معنای در حال شارژ بودن دستگاه، رنگ سبز پر بودن شارژ دستگاه و رنگ زرد هم به معنای اتصال نادرست یا درست قرار نگرفتن دستگاه در محل شارژ است. این شارژر با پورت USB-C به آداپتور شارژ سریع 25 وات PD درون جعبه متصل می گردد.

این شارژر باکیفیت سامسونگ از شارژ القایی نیز بهره می برد و از گوشی با قاب محافظ با ضخامت تا 3 میلی متر پشتیبانی می نماید. سامسونگ در این محصول خود تراشه ای هوشمند تعبیه نموده که از باتری گجت های هوشمند شما در برابر آسیب هایی مانند درجه حرارت بالا، رطوبت و گرم شدن بیش از حد در هنگام شارژ محافظت می نماید. شدت جریان و ولتاژ ورودی آن نیز 9V/2.77A است و در صورت استفاده همزمان از دو درگاه شارژ، جریان بین گجت های هوشمند شما تقسیم می گردد. این شارژر بی سیم از بدنه پلاستیکی از جنس PC ضد حرارت و آتش ساخته شده و قسمت زیرین آن نیز دارای چند قسمت سیلیکونی نرم برجسته است تا به راحتی روی میز قرار بگیرد و سر نخورد.

شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-T6530

اگر در پی شارژر باکیفیتی هستید که درگاه های خروجی زیادی داشته باشد و بتوانید با استفاده از آن چند گجت هوشمند خود را به طور همزمان و کاملاً ایمن شارژ کنید، شاید شارژر دیواری مدل EP-T6530 به عنوان برترین شارژر برای گوشی های سامسونگ انتخاب مناسبی برای پاسخگویی به احتیاجتان باشد.

اول از همه باید به وزن 160 گرمی و ابعاد 52 در 30 در 100.7 میلی متری این محصول اشاره کنیم که سبک و جمع وجور است و به راحتی می توان آن را درون کیف خود حمل کرد. این شارژر دیواری سامسونگ از جنس پلاستیک بسیار باکیفیت TPU فراوری شده که در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. سامسونگ در این محصول سه درگاه خروجی برای استفاده کاربران تعبیه نموده است. درگاه اول این محصول از نوع USB-C است که با حدبیشتر توان خروجی 65 وات به شارژ گوشی های هوشمند شما می پردازد.

درگاه خروجی دومی هم از نوع USB-C است که قابلیت ارائه حدبیشتر سرعت شارژ 25 وات را دارد. در نهایت باید به درگاه خروجی سومی اشاره کنیم که از نوع USB-A است و از شارژ سریع تطبیقی تا 15 وات پشتیبانی می نماید. البته باید متذکر شویم که سرعت های شارژ اعلام شده به گجت های هوشمند شما نیز بستگی دارد که در حال شارژ کردن آن هستید. زمانی که سه دستگاه به صورت همزمان شارژ می شوند، بیشترین قدرت خروجی به ترتیب 35، 25 و 5 وات است. این شارژر صرفاً برای شارژ کردن گوشی های سامسونگ نیست و شما می توانید برای شارژ کردن دیگر محصولات سایر برندها نیز از آن بهره ببرید. برای بهره گیری از این محصول احتیاج به استفاده از تبدیل برق خواهید داشت.

شارژر بی سیم سامسونگ مدل Trio EP-P6300

مدل Trio EP-P6300، شاید برترین نوع شارژر سامسونگ برای کاربران زیست بوم این شرکت کره ای باشد تا برای تأمین انرژی دستگاه های هوشمندشان احتیاجی به تهیه شارژرهای هر کدام به صورت جداگانه نداشته باشند. این شارژر که یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ در بازار است، به طور همزمان می توان سه دستگاه هوشمند را به شکل ایمن شارژ کند.

شارژر بی سیم Trio دارای شش سیم پیچ است و قابلیت شارژ سریع 9 وات را دارد. این دستگاه از محصولات هوشمند سازگار با Qi با قابلیت شارژ حداقل 5 وات و بعلاوه محصولات اپل با شارژ 7.5 وات پشتیبانی می نماید. روی بدنه این محصول نشانگر LED تعبیه شده که اطلاعات لازم در خصوص شارژ شدن دستگاه های متصل به آن را ارائه می دهد. ابعاد این محصول 240 در 86 در 15.5 میلی متر و سنگینی وزن آن نیز به 320 گرم می رسد، بنابراین کاربران برای حمل و نقل کردن این محصول مسئله ای نخواهند داشت.

شارژر بی سیم سامسونگ مدل Trio EP-P6300 با انواع مختلفی از گوشی های پرچم دار گلکسی از سری گلکسی S6 به بعد سازگاری دارد و این موضوع در خصوص گلکسی بادزها و گلکسی واچ های سامسونگ نیز به درستی صدق می نماید. این محصول مجهز به حالت خواب (Dimming Mode) نیز است که شما با استفاده از آن می توانید نور LED آن را کم کنید تا مزاحم خواب شما نگردد. این شارژر یک نگهدارنده ویژه با آهنربا برای گلکسی واچ های سامسونگ دارد که آن را به صورت محکم نگه می دارد.

شارژر بی سیم Trio می تواند به طور اتوماتیک روشن یا خاموش گردد و حتی اگر گوشی شما گارد داشته باشد، به شرطی که قاب ضخیم تر از 3 میلی متر نباشد، آن را سریع شارژ می نماید. اما اگه ضخامت قاب گوشی هوشمند شما زیادتر باشد، شارژر ممکن است گرمای بیشتری فراوری نموده و وات را کاهش دهد و در نتیجه مدت زمان بیشتری را برای شارژ شدن گوشی هوشمندتان باید منتظر بمانید. درون جعبه این محصول، یک آداپتور 25 وات نیز به شما تقدیم می گردد که با استفاده از آن این شارژر را می توانید به جریان برق مستقیم وصل کنید.

شارژر دیواری 45 وات سامسونگ مدل EP-T4510 به همراه کابل تبدیل USB-C

گوشی های هوشمند پرچم دار گلکسی S23 و S22 اولترا و پلاس و بعلاوه سری تبلت های گلکسی تب S8 و S9 از سرعت شارژ 45 وات پشتیبانی می نمایند. بنابراین اگر از کاربران این گوشی ها و تبلت های هوشمند پرچم دار غول فناوری کره ای هستید، احتمالاً می توانید روی ویژگی های مدل EP-T4510، به عنوان برترین شارژر فست شارژ گوشی سامسونگ حساب ویژه ای باز کنید.

این شارژر سامسونگ کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و در برابر ضربات احتمالی و خط وخش های مقاومت مناسبی از خود نشان می دهد. این محصول از قابلیت سوپر فست شارژ پشتیبانی می نماید و دستگاه هوشمند شما در کمترین مدت زمان به طور ایمن شارژ خواهد شد. این آداپتور دارای فناوری PD 3.0 است که حدبیشتر توان خروجی 45 وات را ارائه می دهد. فناوری 3.0 یکی از جدیدترین نسل های تکنولوژی شارژ سریع شرکت کوالکام است که به لطف آن، امکان شارژ بهینه تر و سریع تر باتری های گوشی های هوشمند شما فراهم می گردد.

با بهره گیری از این شارژر دیواری اوریجینال سامسونگ، خیال شما از بابت شارژ ایمن محصولات هوشمندتان کاملاً راحت خواهد بود. این محصول بعلاوه مجهز به فناوری Power IQ است که قابلیت تشخیص شدت جریان به صورت هوشمند برای دستگاه شما را دارد. درگاه خروجی این محصول هم از نوع USB-C است و به همراه آن یک کابل USB-C باکیفیت و بادوام نیز درون جعبه به کاربران تقدیم می گردد. ولتاژ ورودی این آداپتور 100-240 ولت و ولتاژ خروجی آن نیز به 5.0 ولت می رسد. در نهایت باید به وزن سبک و ابعاد جمع وجور این محصول اشاره کنیم که برای حمل و نقل کاربران گزینه مناسبی خواهد بود.

شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-N3300

سامسونگ مدل های مختلفی از شارژرهای بی سیم را روانه بازار نموده که مدل EP-N3300 در میان کاربران از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار است و حدود 83 درصد از خریدارانش در وبلاگ ایزابل ، خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند.

اول از همه باید به طراحی بسیار کاربردی و استند مانند این شارژر بی سیم سامسونگ اشاره کنیم که به شما اجازه می دهد حتی با گذاشتن گوشی خود بر روی آن برای شارژ بتوانید به راحتی از آن بهره ببرید. شارژر بی سیم سامسونگ مدل EP-N3300 دارای یک چراغ LED است که نشان می دهد گوشی هوشمند شما از شارژ بی سیم سریع پشتیبانی می نماید یا خیر. رنگ های مختلف این دستگاه اطلاع متفاوتی را در زمینه شارژ به شما ارائه می دهد. برای مثال رنگ قرمز به معنی در حال شارژ شدن، رنگ قرمز چشمک زن برای خطای شارژ و سبز برای دستگاه کاملا شارژ شده به شما نشان داده می گردد.

قابلیت شارژ Qi یا بی سیم این شارژر باکیفیت سامسونگ به شما تجربه ایمنی از شارژ را ارائه می دهد و بعلاوه علاوه بر محصولات زیست بوم سامسونگ، دیگر گوشی های هوشمندی که از قابلیت شارژ Qi پشتیبانی می نمایند را نیز می تواند شارژ کند. روی بدنه این محصول یک درگاه ورودی USB-C تعبیه شده که با استفاده از آن می توان این دستگاه را به برق متصل کرد. یک فن خنک نماینده نیز برای این محصول در نظر گرفته شده تا در هنگام شارژ گرما فراوری شده را به راحتی خارج کند.

این محصول با حدبیشتر توان خروجی 9 وات قادر به شارژ گوشی های هوشمند شماست. شارژر بی سیم مدل EP-N3300، اگرچه برترین شارژر گوشی موبایل بی سیم سامسونگ نیست، اما در بازه قیمتی خودش عملکرد بسیار مناسبی را به کاربران ارائه می دهد.

شارژر فندکی سامسونگ مدل EP-l5300 به همراه کابل USB-C

اگر زمان زیادی از روز خود را در اتومبیل سپری می کنید، احتمالاً به شارژ فندکی برای شارژ کردن گوشی هوشمندتان احتیاج پیدا خواهید کرد. در این زمینه شاید انتخاب مدل EP-l5300، به عنوان برترین شارژر فندکی گوشی سامسونگ بتواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد.

این محصول ابعادی 28 در 81 در 39 میلی متر دارد و سنگینی وزن آن به 53 گرم می رسد. بنابراین کاربران خیلی ساده و راحت می توانند از آن در هر خودرویی استفاده نمایند. این شارژر فندکی سامسونگ از دو خروجی USB-A و USB-C بهره می برد و شدت جریان خروجی آن نیز 30 وات است. درگاه خروجی USB-A این شارژر فندکی قادر است دستگاه های شما را با حدبیشتر توان خروجی 15 واتی شارژ کند. اما درگاه خروجی USB-C این محصول حدبیشتر توان خروجی 45 وات را ارائه می دهد و از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید.

یکی از ویژگی های بسیار خوب این محصول، مجهز بودن به استانداردهای PD، QC و AFC است و حتی قابلیت شارژ لپ تاپ را نیز دارد، بنابراین شما با خرید این شارژر فندکی پرکاربرد سامسونگ می توانید بیشتر گجت های هوشمند خود را در خودروی خود شارژ کنید. این شارژر فندکی سامسونگ با ولتاژ ورودی 12 تا 24 ولت کار می نماید و به لطف استاندارهایش، به هیچ عنوان هیچ مسئله ای را برای باتری خودروی شما به وجود نمی آورد.

سامسونگ در جعبه این محصول، یک کابل USB-C باکیفیت نیز به کاربران تقدیم می نماید که طول آن نیز برای استفاده در خودرو، کاملاً مناسب و ایده آل است. جنس بدنه این شارژ فندکی ترکیبی از پلاستیک + ABS و آلومینیوم است که علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر خط وخش و آسیب های احتمالی، طراحی جذابی نیز دارد.

شارژر دیواری 35 وات سامسونگ مدل EP-TA220

یکی دیگر از برترین شارژر موبایل سامسونگ می توان به شارژر دیواری 35 وات مدل EP-TA220 این شرکت اشاره نمود که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و توانسته رضایت بیش از 80 درصد خریدارانش در وبلاگ ایزابل را به خود جلب کند.

این محصول با بهره گیری از دو خروجی، امکان شارژ همزمان دو دستگاه را به شما می دهد. سامسونگ روی بدنه این محصول خود یک درگاه خروجی USB-A تعبیه نموده که قادر به شارژ دستگاه های هوشمند شما با توان خروجی حدبیشتر 15 است. بعلاوه درگاه USB-C این محصول می تواند حدبیشتر توان خروجی 35 وات را به کاربران ارائه دهد. بنابراین شما می توانید از این محصول علاوه بر شارژ گوشی، برای شارژ کردن تبلت، لپ تاپ، هدفون های بی سیم و ساعت های هوشمند نیز بهره ببرید.

این محصول از فناوری شارژ سریع PD نیز پشتیبانی می نماید. باید اشاره کنیم که این فناوری به شما این امکان را می دهد که محصولات هوشمند خود را با سرعت بالا و به صورت کاملا ایمن شارژ کنید. بعلاوه درون این شارژر دیواری 35 وات سامسونگ، چیپ هوشمندی تعبیه شده که می تواند خروجی شارژر را متناسب با شرایط دستگاه تغییر داده تا شارژ بهینه تری را انجام دهد. به این ترتیب، گوشی هوشمند شما بهینه تر شارژ خواهد شد و سلامت باتری آن در طول زمان حفظ می گردد.

این شارژر از تکنولوژی شارژ سریع SFC بهره مند بوده و از سری گلکسی نوت 10 و بالاتر، گلسی S10 و بالاتر و سایر دستگاه های دارای این فناوری مانند سری آیفون 8 به بالا نیز پشتیبانی می نماید. از دیگر ویژگی های این محصول باکیفیت سامسونگ می توان به بدنه ای مقاوم، وزن کم، پلاگین سازگار با پریزهای ایران و سرعت بالا در شارژ اشاره نمود.

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800XBEGWW به همراه کابل تبدیل USB-C

اگر در پی خرید برترین شارژر گوشی 25 وات سامسونگ در بازار هستید، می توانید شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800XBEGWW را در این زمینه مورد آنالیز قرار دهید. این محصول، یکی از پرفروش ترین شارژرهای سامسونگ در بازار است که حدود 82 درصد از خریدارانش در وبلاگ ایزابل ، این شارژر را به سایر کاربران نیز پیشنهاد می دهد.

این محصول کیفیت ساخت مناسبی دارد و در برابر ضربات احتمالی و خط وخش تا حدودی می تواند مقاوم کند. وزن این شارژر دیواری 50 گرم است و ابعاد جمع وجور آن نیز به شما این امکان را می دهد تا به راحتی آن را با خود حمل و نقل کنید. روی بدنه این محصول یک درگاه خروجی USB-C تعبیه شده که می تواند دستگاه های هوشمند شما را با حدبیشتر توان 25 وات شارژ کند. این شارژر دیواری سامسونگ شدت جریان های 3.0 ، 2.2 و 2.8 آمپر را به کاربران ارائه می دهد و از فناوری Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی می نماید. این فناوری یکی از جدیدترین نسل های تکنولوژی شارژ سریع شرکت کوالکام است که به لطف آن امکان شارژ بهینه تر و سریع تر باتری های گوشی های هوشمند شما فراهم می گردد.

این شارژر فست شارژ، همه گوشی های هوشمندی که از پروتکل PD پشتیبانی می نمایند را شارژ خواهد نمود. درون این آداپتور، چیپ هوشمندی قرار داده شده که می تواند خروجی شارژر را متناسب با شرایط دستگاه تغییر داده تا شارژ بهینه تری را انجام دهد. به این ترتیب، دستگاه هوشمند شما بهینه تر شارژ خواهد شد و سلامت باتری آن در طول زمان حفظ می گردد. سامسونگ به همراه این محصول، یک کابل USB-C به USB-C نیز به کاربران ارائه می دهد که کیفیت بسیار خوبی نیز دارد. برای استفاده از این محصول احتیاج به تبدیل برق نخواهید داشت.

شارژر دیواری 15 وات سامسونگ مدل EP-T1510 به همراه کابل تبدیل USB-C

در نهایت به معرفی و آنالیز یکی دیگر از شارژرهای باکیفیت و فوق العاده پرفروش سامسونگ می پردازیم یعنی مدل EP-T1510. این محصول با داشتن توان شارژدهی حدبیشتر 15 وات و بعلاوه پشتیبانی از فناوری PD به شما این امکان را می دهد که گوشی هوشمند خود را با سرعت بالا و به صورت کاملا ایمن شارژ کنید. ابعاد این شارژر برابر با 50 در 43 در 26 میلی متر و وزنی 50 گرمی دارد.

ولتاژ ورودی شارژر سامسونگ مدل EP-T1510 حدود 100-240 ولت است و با تمامی محصولات که درگاه خروجی آداپتور آن ها از نوع USB-C است، سازگاری دارد. در جعبه این محصول یک کابل شارژ USB-C با کیفیت هم به شما ارائه می گردد. سری این آداپتور برای استفاده کردن احتیاجی به تبدیل ندارد. اگر در پی برترین شارژر 15 وات برای گوشی سامسونگ خود هستید، شاید این محصول بتواند گزینه خرید خوبی برای شما باشد.

برترین شارژر گوشی سامسونگ؛ سخن پایانی

سامسونگ شرکتی بسیار مطرح در فراوری انواع لوازم های الکتریکی و دیجیتال است و همواره سعی نموده برترین ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در راهنمای خرید برترین شارژر گوشی سامسونگ وبلاگ ایزابل ، به معرفی محصولات برتر و پرفروش این شرکت پرداختیم.

به نظر شما کدام یک از این محصولات معرفی شده ارزش خرید بالاتری دارد؟ لطفاً تجربیات خود را در این زمینه با ما و دیگر کاربران وبلاگ ایزابل به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین شارژر گوشی سامسونگ؛ معرفی 9 مدل کاربرپسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین شارژر گوشی سامسونگ؛ معرفی 9 مدل کاربرپسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید