سرخیو راموس به پاری سن ژرمن پیوست

به گزارش وبلاگ ایزابل، خبرگزاری خبرنگاران- پایان بعد از 16 سال، سرخیو راموس را در پیراهنی غیر از پیراهن رئال مادرید خواهیم دید.

سرخیو راموس به پاری سن ژرمن پیوست

به گزارش اریا، سرخیو راموس، مدافع 35 ساله اسپانیایی با قراردادی دو ساله (تا 2023) رسماً و به صورت آزاد به پاری سن ژرمن پیوست. او پیراهن شماره 4 تیمش را به تن خواهد نمود. راموس در پاری سن ژرمن با تعدادی از هم تیمی های سابقش از جمله کیلور ناواس، آنخل دی ماریا و اشرف حکیمی مجدداً هم تیمی خواهد شد و از طرفی هم چند اسپانیایی دیگر از جمله سرخیو ریکو، پابلو سارابیا، خوان برنات و آندر هررا هم در ترکیب تیم فرانسوی هستند.

سرخیو راموس، مدافع 35 ساله اسپانیایی با قراردادی دو ساله (تا 2023) رسماً و به صورت آزاد به پاری سن ژرمن پیوست. پیش از این پاریسی ها پیروز به جذب آزاد جورجینیو واینالدوم و به خدمت گیری اشرف حکیمی با مبلغ 60 میلیون یورو شده بودند. جانلوییجی دوناروما هم پس از اتمام رقابت های یورو 2020 به این تیم خواهد پیوست و در حال حاضر پاری سن ژرمن در جذب تمامی اهداف نقل و انتقالاتی خود پیروز بوده است.

شایعات زیادی در رابطه با مقصد احتمالی اسطوره باشگاه رئال مادرید شنیده می شد. با این حال منابع مختلف گزارش دادند که پاری سن ژرمن محتمل ترین گزینه برای سرخیو راموس خواهد بود. بعلاوه اخبار منتشر شده مبنی بر خرید خانه به وسیله ستاره اسپانیایی در پاریس باعث شد که این انتقال قطعی به نظر برسد.

در همین ارتباط دقایقی پیش باشگاه پاری سن ژرمن به شکل رسمی بمب تابستانی خود را منفجر و بیان کرد که مدافع سابق و اسطوره باشگاه رئال مادرید یعنی سرخیو راموس را با قراردادی دو ساله به خدمت گرفته است و این بازیکن فصل آینده در پارک دو پرنس توپ خواهد زد. باشگاه فرانسوی در حالی پیروز شد سرخیو راموس را به خدمت بگیرد که پیش از این گفته می شد که چند تیم انگلیسی هم خواستار به خدمت گرفتن این مدافع عظیم شده بودند اما نهایتاً راموس ترجیح داد که PSG را به اسم چالشی تازه خود انتخاب کند.

بعلاوه سرخیو راموس در پاری سن ژرمن شماره 4 را بر تن خواهد نمود؛ شماره ای که در فصل گذشته در اختیار تیلو کرر قرار داشت. این ستاره اسپانیایی در این باره گفت: این شماره 4 خرافاتی است که آن را خیلی دوست دارم زیرا از ابتدای حرفه ام آن را بر تن می کردم و سپس در طول زندگی با من همراه بوده و برایم خوش شانسی آورده است. اکنون این شماره به اسم بخشی از حرفه من شناخته می گردد. برای من یک امتیاز عظیم محسوب می گردد که می توانم در تیم عظیم مانند پاری سن ژرمن این شماره را بر تن کنم.

راموس در ادامه گفت: من بسیار افتخار می کنم که بخشی از این پروژه جاه طلبانه هستم و با تعداد زیادی بازیکن عظیم در این تیم حضور دارم.

پاری سن ژرمن باشگاهی است که قبلاً خود را در بالاترین سطح ثابت نموده است. من می خواهم به رشد و پیشرفت خود در پاریس ادامه دهم و به تیم یاری کنم که تا جایی که ممکن است جام بیشتری کسب کند.

بعلاوه ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، هم در رابطه با جذب راموس گفت: سرجیو یک فوتبالیست کامل و یکی از برترین مدافعان تاریخ است. او یک یک رهبر و یک حرفه ای واقعی است. من از تماشا او با پیراهن پاری سن ژرمن افتخار می کنم و می دانم طرفداران ما استقبال خارق العاده ای از او خواهند داشت.

سرخیو راموس بعد از انتقال رسمی به این تیم فرانسوی، در مصاحبه ای کوتاه گفت: خیلی خوشحالم که به پاری سن ژرمن پیوستم. این تغییر عظیمی در زندگی من است، یک چالش تازه و روزی که هرگز فراموش نخواهم کرد. افتخار می کنم که بخشی از این پروژه بسیار جاه طلبانه هستم و به تیمی با بازیکنان عظیم و فوق العاده پیوسته ام. این باشگاه پیش تر خود را در بالاترین سطح ثابت نموده و پایه های محکمی دارد. می خواهم همراه پاری سن ژرمن به رشد ادامه دهم و برای فتح عناوین قهرمانی به تیم یاری کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "سرخیو راموس به پاری سن ژرمن پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخیو راموس به پاری سن ژرمن پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید