مصاف پرپسولیس و نساجی در مشهد؛ تنها کسب 3 امتیاز برای سرخپوشان راضی کننده است

به گزارش وبلاگ ایزابل، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس و نساجی در هفته هفتهم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم می فرایند.

مصاف پرپسولیس و نساجی در مشهد؛ تنها کسب 3 امتیاز برای سرخپوشان راضی کننده است

به گزارش وبلاگ ایزابل، پرسپولیس که هفته گذشته سوپرجام ایران را از دست داد و برابر فولاد مغلوب شد، امیدوار است که با پیروزی برابر نساجی، روحیه از دست رفته خود را دوباره به دست آورد. پرسپولیس و نساجی در حالی به مصاف هم می فرایند که پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل است و نساجی نیز دقیقا در میانه جدول حضور دارد و در پی رسیدن به رده های بالاتر است.

پرسپولیسی ها در این فصل برابر تیم های فولاد (دو بار)، نساجی (بازی رفت)، نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، پیکان، ذوب آهن، سپاهان، تراکتور و فجر به پیروزی رسیدند، برابر آلومینیوم اراک مغلوب شدند و بعلاوه برابر تیم های استقلال، طرفدار، گل گهر، مس رفسنجان و پدیده متوقف شدند. هم اکنون پرسپولیس با 10 پیروزی، 5 تساوی و 1 شکست، 22 گل زده، 10 گل خورده و کسب 35 امتیاز در رده دوم جدول جای دارد و 3 امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد. سرخ ها هفته گذشته در سوپرجام برابر فولاد خوزستان مغلوب شدند و یک جام را از دست دادند.

دو تیم در هفته دوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که آن بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود پرسپولیس به خاتمه رسید. مهدی عبدی دو بار برای پرسپولیس گلزنی کرد و کریم اسلامی نیز تک گل نساجی را به ثمر رساند. قائمشهری ها تا خاتمه هفته شانزدهم لیگ برتر، 4 پیروزی داشته اند، 9 پیروزی و 3 شکست. آن ها بعلاوه آمار 15 گل زده و 15 گل خورده را به ثبت رسانده اند و با تنها 21 امتیاز در رده نهم قرار دارند. لازم به ذکر است که این بازی نیز همانند سایر ملاقاتهای نساجی در ورزشگاه خانگی اش برگزار نمی گردد و در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می گردد.

پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به مشهد و بازی برابر نساجی مازندران را برگزار کرد. سرخپوشان مرکز آخرین تمرین پیش از سفر به مشهد و ملاقات برابر نساجی مازندران از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) را امروز (شنبه) از ساعت 13 و 30 در زمین نفت تهرانسر آغاز کردند. پیش از آغاز تمرین امروز، سرخپوشان در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی نکات لازم در مورد این بازی را از روی تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل کردند.

تمرین با گرم کردن بدن ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد. آقا وسط در قالب سه گروه، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار نهاده شد. تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید و بازیکنان با آمادگی کامل در اختیار کادر فنی بودند. سیامک نعمتی و امید عالیشاه به علت مصدومیت و مهدی ترابی به علت ابتلا به بیماری کرونا، غایبان تمرین بودند.

سرخپوشان پس از خاتمه تمرین، بدن ها را سرد و راهی رختکن شده و پس از وقفه ای کوتاه، راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز اختصاصی و چارتر، تهران را به مقصد مشهد ترک نمایند. فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس و فزونین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس، امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی ملاقات و تبادل نظر کرد. پیوس در جریان این ملاقات از اعضای تیم به علت کوشش های آنها برای پیروزیت تیم و خوشحالی طرفداران تشکر نمود و برای بازی های پیش روی سرخپوشان آرزوی پیروزیت کرد.

اگرچه فصل جابجایی امشب به خاتمه می رسد اما باشگاه پرسپولیس کماکان در پی آن است تا از سهمیه آزاد فیفا برای تقویت تیم استفاده کند. همان طور که در جریان هستید تنها چند ساعت تا خاتمه جابجایی به جای مانده و باشگاه پرسپولیس به جز خرید احمد گوهری از نفت آبادان، هنوز نتوانسته بازیکن دیگری را به خدمت بگیرد.

رامین رضاییان، پیمان بابایی، یک مهاجم برزیلی و یک هافبک خارجی قرار بود طی چند روز اخیر سرخ پوش شوند که هرکدام بنا به دلایلی پیروز به دریافت رضایت نامه نشدند تا با توجه به فرصت اندک به جای مانده تا خاتمه زمان جابجایی، سرخ ها نتوانند خریدی داشته باشند. اما این موضوع به معنای ناامیدی یحیی از جذب بازیکن نیست و باشگاه پرسپولیس بسیار امیدوار است طی روزهای آینده یک مهاجم خارجی را به ترکیب خود اضافه کند.

این درست که امشب مهلت جابجایی زمستانی به خاتمه می رسد اما پرسپولیس می تواند از سهمیه آزاد فیفا استفاده کند و بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد. بازیکنی که تا قبل از خاتمه زمان جابجایی، قراردادش را با باشگاهی که در آن حضور دارد، فسخ نموده باشد یا به طور کلی تحت قرارداد باشگاهی نباشد.

طبق قوانین جابجایی فوتبال ایران، هر تیم لیگ فزونی می تواند در طول فصل از 3 بازیکن آزاد استفاده کند و خارج از زمان جابجایی آن ها را در اختیار بگیرد. در نیم فصل نخست پرسپولیس از 2 سهمیه آزاد فیفا استفاده کرد و پیروز شد وحدت هنانوف و منوچهر صفروف، 2 بازیکن تاجیک را به خدمت بگیرد. از این رو پرسپولیس اجازه جذب یک بازیکن آزاد دیگر را دارد.

برهمین اساس خبردار شدیم بعد از منتفی شدن جذب مهاجم برزیلی، یحیی گل محمدی فیلم بازی تعدادی از مهاجمانی که در حال حاضر با هیچ باشگاهی قرارداد ندارند و بازیکن آزاد به حساب می آیند را نگاه نموده و قرار است بعد از بازی مقابل نساجی گزینه نهایی مدنظر خود را به باشگاه معرفی کند تا برای جذب این بازیکن اقدامات لازم انجام گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مصاف پرپسولیس و نساجی در مشهد؛ تنها کسب 3 امتیاز برای سرخپوشان راضی کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف پرپسولیس و نساجی در مشهد؛ تنها کسب 3 امتیاز برای سرخپوشان راضی کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید