معرفی ایران به وسیله کویتی ها

به گزارش وبلاگ ایزابل، هشت نفر از اینفلوئنسرهای کویت به ایران سفر کردند تا با جاذبه های تاریخی و گردشگری آشنا شوند. آن ها پس از سفر به چهار استان کشور، قرار است تجربه ها و مشاهدات خود را در کویت روایت نمایند.

معرفی ایران به وسیله کویتی ها

به گزارش وبلاگ ایزابل، گروه هشت نفرۀ افراد تاثیرگذار در فضای مجازی کویت در ملاقات با سیده گلبانو خاوری معاون دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی در کاخ سعدآباد، درباره مباحث مشترک گردشگری و چگونگی معرفی ایران گفت وگو کردند.

اینفلوئنسرهای کویتی قرار است با انواع محصولات گردشگری در ایران، به طور تعیین با ظرفیت های گردشگری سلامت، طبیعت گردی، خوراک و غیره آشنا شوند. آن ها که از سوی بخش خصوصی و با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ایران سفر نموده اند، از استان های اصفهان، کردستان، هرمزگان و تهران ملاقات می نمایند.

معاونت گردشگری با اعلام این خبر یادآور شد که تمرکز جمهوری اسلامی ایران نسبت به جذب گردشگران خارجی از کشورهای همسایه، ایجاد امکان حضور و مشارکت دوسویه در رویدادها و نمایشگاه های خارجی و نیز حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از فعالیت بخش خصوصی و ارتباط فعالان این حوزه با یکدیگر، از جمله سرفصل هایی بود که در این ملاقات مطرح شد.

اینفلوئنسرهای کویتی نیز با تاکید بر این که ایران واقعی بسیار مجذوب کننده است، به نکاتی از جمله مهمان نوازی ایرانی ها، مقدار توسعه یافتگی شهرها، وجود زیرساخت های متنوع گردشگری و نیز فعالیت مراکز تجاری مدرن شهری در کنار رویدادهای بومی مجذوب کننده از جمله گلاب گیری کاشان و بعلاوه فعالیت های ورزشی، شامل اسکی روی برف، به عنوان دریافت و تجربه سفرشان اشاره و احتیاج به بهبود شرایط سرویس های بهداشتی را یکی از اولویت های مهم موجود در کشور مطرح کردند.

منبع: دنیای سفر

به "معرفی ایران به وسیله کویتی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ایران به وسیله کویتی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید