معرفی هتل 3 ستاره گارگالو ریالتو در بارسلونا

به گزارش وبلاگ ایزابل، هتل گارگالو ریالتو بارسلونا | Hotel Gargallo Rialto

محله سیوتات ولا Ciutat Vella که این هتل 3 ستاره در آن قرار گرفته است یکی از محبوب ترین منطقه های بارسلونا می باشد. هتل گارگالو ریالتو بارسلونا Hotel Gargallo Rialto در خیابان فران، درست در انتهای خیابان مشهور لا رامبلا و در مرکز بارسلونا واقع شده و تا ساحل تنها 17 دقیقه پیاده روی دارد. در متن زیر با مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل گارگالو ریالتو بارسلونا را تا دیدنی های بارسلونا بیان می کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره گارگالو ریالتو در بارسلونا

خدمات رفاهی هتل گارگالو ریالتو بارسلونا

ساختمان هتل مربوط به قرن نوزدهم بوده که با نما و دکوراسیونی مدرن و امروزی تکمیل شده است. برای شما مسافرانی که سفری کاری به شهر بارسلونا دارید، یک اتاق دیدار و خدمات فکس و فتوکپی در نظر گرفته شده است. تنها هزینه ای برای استفاده از آن پرداخت می کنید. خدمات اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی احتیاج به پرداخت هزینه دارد. کارکنان میز پذیرش نیز بسیار مهربان بوده، به سرعت کارهای مربوط به تحویل اتاق ها را انجام می دهند. بعلاوه می توانید از صندوق امانات و انبار چمدانی که در میز پذیرش وجود دارد، بهره ببرید.

متأسفانه این هتل هیچ پارکینگی ندارد و برای ترانسفر فرودگاهی باید هزینه پرداخت کنید. تهویه مطبوع و فضای در نظر گرفته برای افراد غیر سیگاری هوای درون هتل را مناسب و سالم نگه می دارد. سیستم گرمایشی هتل فعال بوده و در دماهای پایین به کار می افتد. هیچ حیوانی حق ورود به هتل را ندارد، بنابراین حیوانات خانگی خود را به این هتل نیاورید. اینترنت وای فای به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می گردد. بعلاوه برای مهمانانی که کم توانی یا ناتوانی دارند، امکاناتی همانند ویلچر فراهم شده است. کارکنان هتل به 2 زبان انگلیسی و اسپانیایی صحبت می نمایند. ورود به هتل گارگالو ریالتو بارسلونا از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل گارگالو ریالتو بارسلونا

اگر چه این هتل 3 ستاره، امکانات تفریحی بسیار کمی دارد اما قرار گیری در 50 متری خیابان لا رامبلا و نزدیکی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شهر بارسلونا می تواند در طول روز شما را سرگرم نگه دارد. میز پذیرش خدمات گشت های درون شهری و بلیط وسایل حمل و نقل عمومی را برای شما فراهم می آورد. با این حال در اطراف هتل می توانید دوچره کرایه کنید.

رستوران هتل:

  • رستوران میرو Restaurante Miró: تمام آجرهای این رستوران برای هماهنگی بیشتر با سقف و کف سالن و ایجاد فضایی دل انگیز بازسازی و بازسازی شده اند. در این رستوران برای ناهار و شام می توانید از غذاهای مدیترانه ای از قبیل پاستا، سالاد، گوشت گاو و ماهی، در کنار دیگر گزینه های ثابت منوی غذا سفارش دهید. در فضای آن دیوار های آجری و سبک آرت نوو را با هم مشاهده می کنید.

امکانات اتاق های هتل

تمام 205 اتاق این هتل 3 ستاره، با امکانات فراوانی مانند تلویزیون های ال سی دی، کمد، یخچالی کوچک، سشوار، تهویه مطبوع دارای کنترل از درون اتاق، مبل های راحتی، امکانات اتوکشی مانند اتو و میز اتو (درصورت درخواست)، گاوصندوق دیجیتالی، و میز مطالعه مجهز شده اند. در حمام خصوصی اتاق ها، ترکیبی از دوش و وان، وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان مانند صابون، شامپو و حوله قرار داده شده است. نظافت اتاق ها روزانه انجام می گیرد و اگر تخت اضافه درخواست دهید باید هزینه آن را پرداخت کنید. برای رزرو اتاق در هتل کاتالونیا کستلنو بارسلونا یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل بارسلونا در سایت وبلاگ ایزابل مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل گارگالو ریالتو بارسلونا

  • تریپل: متراژی به مقدار 12 متر مربع و سه تخت یک نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری می باشد.
  • دوقلو: دو تخت یک نفره دارد. متراژ آن 12 متر مربع بوده و سیگار کشیدن در آن ممنوع می باشد.
  • دبل: در این اتاق، سیگار کشیدن ممنوع بوده و دارای دو تخت یک نفره می باشد. متراژ این اتاق 12 متر مربع می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر بارسلونا

موقعیت قرارگیری مرکزی این هتل 3 ستاره و نزدیکی اش به جاذبه های معروف این شهر باعث محبوبیت فراوان آن در بین گردشگران شده است. جاذبه هایی همانند میدام سنت جیم Plaça Sant Jaume، میدان سنت فلیپ نری Sant Felip Neri Square، میدان پلازا رئال، سالن تئاتر ال مالدا، خانه اپرای لیسئو Liceu و از همه مهم تر کلیسای جامع بارسلونا به نام لاسئو تا این هتل کمتر از 300 متر فاصله دارد. یعنی با 5 دقیقه پیاده روی به تمام این جاذبه ها دسترسی خواهید داشت.

  • : تنها 500 متر دورتر بوده که با تاکسی حدود 2 دقیقه و پیاده 7 دقیقه طول می کشد تا به این موزه برسید.
  • : فاصله میدان تا هتل، 800 متر می باشد. اگر پیاده بروید، حدود 11 دقیقه و با تاکسی 7 دقیقه زمان می برد تا به این میدان معروف برسید.
  • تئاتر تیوولی: این سالن تئاتر، 900 متر تا محل اقامت شما، فاصله داشته و با ماشین حدود 8 دقیقه زمان می برد که به این محل برسید. با 12 دقیقه پیاده روی نیز می توانید خود را به این محل برسانید.
  • اثر گائودی: خانه زیبای گائودی تنها، 1.4 کیلومتر دورتر است. تاکسی 10 دقیقه ای و مترو خط L3 حدود، 12 دقیقه ای شما را به این مکان می رساند. پیاده هم تنها 20 دقیقه طی این جهت، زمان می برد.
  • تپه مونت جویک: 2.2 کیلومتر بوده که تاکسی این جهت را 16 دقیقه ای طی می نماید. اگر توان پیاده روی دارید، 40 دقیقه راه خواهید داشت.
  • : فاصله این کلیسای ناتمام تا هتل، 2.4 کیلومتر است که با ماشین 17 دقیقه طول می کشد تا به کلیسای جامع برسید. پیاده 40 دقیقه راه دارید.
  • سنت استاچیو: 3.4 کیلومتر از هتل گارگالو ریالتو بارسلونا دورتر است و ماشین شما را 17 دقیقه ای به مقصد می رساند.
  • ورزشگاه کمپ نوو: تا شما، 4.5 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی 30 دقیقه ای شما را به این مکان می رساند. اگر متروی خط L3 را سوار شوید، در مدت 32 دقیقه به نزدیکی این محل خواهید رسید.
  • : این قلعه تا محل شما، 6.5 کیلومتر بوده و تاکسی 40 دقیقه ای شما را به این پارک می رساند.
  • : این فرودگاه تا هتل، 12.5 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی 32 دقیقه ای شما را به هتل می رساند.

موقعیت هتل گارگالو ریالتو بارسلونا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

اسپانیا، 08002 بارسلونا، 40-42، خیابان فران

Carrer de Ferran, 40-42, 08002 Barcelona, Spain

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 3 ستاره گارگالو ریالتو در بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره گارگالو ریالتو در بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید