معرفی هتل 4 ستاره ان اچ سیتی نورد در دوسلدورف

به گزارش وبلاگ ایزابل، هتل ان اچ دوسلدورف سیتی نورد Hotel NH Düsseldorf City Nord

تنها 10 دقیقه طول می کشد تا از ایستگاه قطار دوسلدورف به هتل ان اچ دوسلدورف سیتی نورد Hotel NH Düsseldorf City Nord برسید. این هتل 4 ستاره در محله دوسلتال واقع شده است و انتخاب خوبی برای مسافرانی است که علاقمند به تماشا بازار های کریسمس و گشت و گذار در شهر هستند. در متن زیر خصوصیاتی همانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا تماشای های دوسلدورف را به تفصیل بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل ان اچ دوسلدورف سیتی نورد را مرور کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره ان اچ سیتی نورد در دوسلدورف

خدمات رفاهی هتل ان اچ دوسلدورف سیتی نورد

در سال 2003 بنای این هتل ساخته شده و گاراژی برای پارکینگ در طبقه پایین هتل در نظر گرفته شده است، به غیر از این دسترسی به پارکینگ در خیابان هم وجود دارد. ایستگاه شارژ ماشین های برقی از امکانات نو و مدرن است و متأسفانه این اقامتگاه ترانسفر فرودگاهی را تقبل نمی نماید.

باربر، آسانسور، نظافت روزانه اتاق ها، روزنامه رایگان در لابی، امکاناتی چون ویلچر برای مهمانان کم توان یا ناتوان برای راحتی و آسایش شما در نظر گرفته شده است. ورود به هتل ان اچ دوسلدورف سیتی نورد، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. روزهای یکشنبه می توانید تا ساعت 17 اتاق خود را تحویل دهید و هیچ مبلغ اضافه ای از شما گرفته نمی گردد.

کارکنان هتل به زبان های ترکی، اسپانیایی، انگلیسی و آلمانی صحبت می نمایند. ازخدمات پذیرش می توان به انبار چمدان، تبدیل ارز و خدمات پذیرش شبانه روزی اشاره نمود. خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی با صرف مبلغی جداگانه به یاری شما می آید. اگر سفری کاری به این شهر دارید و می خواهید جلسات خود را در هتل برگزار کنید، یکی از 22 اتاق کنفرانس را انتخاب نموده و با پرداخت هزینه آن بدون هیچ دغدغه ای به کار خود بپردازید.

فضایی برای کشیدن سیگار در نظر گرفته شده و اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و فضای عمومی، در دسترستان است.

امکانات تفریحی هتل ان اچ دوسلدورف سیتی نورد

مرکز تناسب اندام، جکوزی، سولاریوم و سونا شما را به خود جذب می نماید. در مرکز تناسب اندام حسابی عرق بریزید یا در سونا استراحت کنید. در نزدیکی هتل می توانید زمین گلفی با مربی پیدا کنید و به بازی گلف بپردازید.

رستوران هتل:

  • رستوران ان اچ دوسلدورف نورد NH Düsseldorf Nord : هتل ان اچ دوسلدورف سیتی نورد یک رستوران دارد که هر صبح، صبحانه ای با اغذیه کامل و هر روز منتخبی از انواع غذاهای اسپانیایی و آلمانی را در رستورانی با طبقات چوبی تاریک و زیبا ارائه می دهد.
  • رستوران بیسترو- کافه زیتون Bistro-Café Olive: این رستوران در کنار هتل قرار گرفته است و می توانید انواع قهوه ها را به همراه شیرینی های خوشمزه در آن امتحان کنید.
  • رستوران هندی راجاربار Indian restaurant Radjarbaar: با 4 دقیقه پیاده روی به این هتل خواهید رسید که انواع غذاهای هندی را سرو می نماید.
  • رستوران ایتالیایی تراتوریا زوچروTrattoria Zucchero Italian restaurant: در 500 کیلومتری هتل است که تنها با 6 دقیقه پیاده روی می توانید در آن غذاهای ایتالیایی را امتحان کنید.

امکانات اتاق های هتل

در کل 330 اتاق هتل در 5 طبقه پراکنده شده اند و امکاناتی از قبیل تخت خواب هایی برای افراد آلرژی دار، دیوارهایی ضد صدا، یخچالی کوچک با نوشیدنی های خنک، تهویه مطبوع، چای و قهوه ساز و بسیاری موارد دیگر می باشد. در حمام خصوصی اتاق ها، سشوار، وسایل آرایشی -بهداشتی رایگان به همراه وان خواهید دید. خدمات اتاق در اختیارتان است و با یک تلفن هر موردی را که احتیاج داشتید سفارش دهید.

حتی صبحانه خود را در اتاق میل کنید. تلویزیون، تلفن و اتو از وسایل برقی ثابت در اتاق ها هستند. اتاق های خانوادگی، جزو اتاق های مخصوص هستند. برای رزرو اتاق در هتل ان اچ دوسلدورف سیتی نورد، یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل دوسلدورف در سایت وبلاگ ایزابل مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل ان اچ دوسلدورف سیتی نورد

  • اتاق استاندارد: 20 مترمربع مساحت و نمایی رو به خیابان و یک تخت دو نفره کوئین دارد.
  • اتاق سوپریر دابل: 20 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره به همراه وان در حمام دارد.
  • اتاق سوپریر دابل با تخت اضافه: 20 مترمربع مساحت و یک تخت یک نفره به همراه یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • اتاق سوپریر دابل با تخت اضافه: 20 مترمربع مساحت یک تخت یک نفره به همراه یک تخت دو نفره کینگ دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر دوسلدورف

  • ایستگاه قطار دوسلدورف درندورف: 220 متر است که پیاده حدود 3 دقیقه طول می کشد تا به این ایستگاه برسید. با تاکسی طی این راستا کوتاه 1 دقیقه طول می کشد.
  • ایستگاه قطار دوسلدورف زو: 1.3 کیلومتر است که پیاده حدود 20 دقیقه طول می کشد تا به این ایستگاه برسید. با تاکسی طی کردن این راستا کوتاه 6 دقیقه طول می کشد.
  • قلعه جاگرهوف: 2 کیلومتر است که پیاده حدود 30 دقیقه طول می کشد تا به این قلعه برسید. با تاکسی طی کردن این راستا کوتاه 6 دقیقه طول می کشد. اگر با اتوبوس شماره 752 بروید، حدود 12 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موزه گوته: 2 کیلومتر است که پیاده حدود 30 دقیقه طول می کشد تا به این موزه برسید. اگر با تاکسی بروید فقط 6 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس خط شماره 752 یا 754 و کمی پیاده روی 12 دقیقه ای به مقصد می رسید.
  • سالن اپرای روبرت شومن: 2.2 کیلومتر است که با ماشین 7 دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید با اتوبوس خط 752، 754 و SB55 بروید، 20 دقیقه ای به این سالن خواهید رسید. پیاده طی کردن این راستا 35 دقیقه طول می کشد.
  • هافگارتن: 2.2 کیلومتر است که پیاده حدود 40 دقیقه طول می کشد تا به این محل برسید. با تاکسی طی این راستا کوتاه 10 دقیقه طول می کشد.
  • سالن کنسرت تونهال: 2.5 کیلومتر است که پیاده حدود 37 دقیقه طول می کشد تا به این سالن کنسرت برسید. اگر سوار تراموای خط 701 شوید، در مدت زمان 20 دقیقه به این محل می رسید. با تاکسی طی این راستا کوتاه 10 دقیقه طول می کشد.
  • مجموعه هنر کا 20 کا21: 2.7 کیلومتر است که پیاده حدود 40 دقیقه طول می کشد تا به این مرکز برسید. با تاکسی، فقط 10 دقیقه در راه خواهید بود و اگر سوار تراموای خط 701 شوید، در مدت زمان 20 دقیقه به این محل می رسید.
  • دوسلدورف تون هال: 3 کیلومتر است که با 12 دقیقه رانندگی به این سالن می رسید. با حمل و نقل عمومی این زمان 25 دقیقه طول می کشد.
  • کاخ بنراس: 11 کیلومتر است که با 35 دقیقه رانندگی به این سالن می رسید. با حمل و نقل عمومی این زمان 45 دقیقه طول می کشد.
  • سیتی هاوس: 17.6 کیلومتر است که با 45 دقیقه رانندگی به این سالن می رسید.
  • فرودگاه دوسلدورف: 4.8 کیلومتر است که با ماشین 13 دقیقه راه خواهد بود.
  • فرودگاه اسن: 19.3 کیلومتر است که با ماشین 48 دقیقه راه خواهد بود.

موقعیت هتل ان اچ دوسلدورف سیتی نورد

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

آلمان، دوسلدورف 40470، موناستراب 230- 238

Münsterstraße 230-238, 40470 Düsseldorf, Germany

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 4 ستاره ان اچ سیتی نورد در دوسلدورف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره ان اچ سیتی نورد در دوسلدورف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید