پاسخ سازمان پژوهش در خصوص انتقاد از توزیع کتاب های درسی

به گزارش وبلاگ ایزابل، تهران (پانا) - معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تاکید نمود که تا کنون کتاب به اندازه کافی چاپ شده و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

پاسخ سازمان پژوهش در خصوص انتقاد از توزیع کتاب های درسی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محمد علوی تبار در شورای هماهنگی و پیگیری اقدامات تحولی سازمان در مورد مبحث کمبود کتاب درسی گفت: هیچگونه کمبودی برای کتاب درسی در کشور نداریم و اندازه کتاب های درسی مطابق با اندازه تقاضا بوده است. شاید اخباری که مبنی بر عدم دریافت کتاب به وسیله بعضی دانش آموزان منتشر شده، مربوط به کسانی است که در سامانه ثبت کتاب درسی، ثبت نکرده اند.

وی اضافه نمود: افرادی که ثبت نام نکرده اند ممکن است احتیاجمند تکرار پایه یا افراد اعلام شده تحت عنوان ترک تحصیل، باشند لذا هیچ کمبودی نیست و افراد در صورت احتیاج می توانند به وسیله مراجع تعریف شده، کتاب درسی را دریافت نمایند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش اضافه نمود: فروش تک جلدی کتاب های درسی نیز تا 15 اسفندماه به وسیله سامانه فراهم است و همه افراد اعم از حقیقی یا حقوقی امکان دریافت کتاب به وسیله پست را دارند لذا ما امروز نه تنها کمبود کتاب درسی نداریم بلکه کتاب به اندازه کافی موجود هست.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پاسخ سازمان پژوهش در خصوص انتقاد از توزیع کتاب های درسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ سازمان پژوهش در خصوص انتقاد از توزیع کتاب های درسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید