آمار جدید کرونا در ایران ، افزایش دوباره قربانیان و مبتلایان ، 28 استان در شرایط قرمز و هشدار

به گزارش وبلاگ ایزابل، آمار جدید وزارت بهداشت از کرونا نشان می دهد تعداد بیماران جدید و جانباختگان افزایش داشته است. خلاف روندی که در 10 روز گذشته وجود داشت.

آمار جدید کرونا در ایران ، افزایش دوباره قربانیان و مبتلایان ، 28 استان در شرایط قرمز و هشدار

به گزارش وبلاگ ایزابل آنلاین؛ دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس در کشور بیان نمود: از دیروز تا امروز 13 شهریور 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و 994 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی و یک هزار و 63 نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 380 هزار و 746 نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 129 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 21 هزار و 926 نفر رسید.

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تا به امروز 328 هزار و 595 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. همچنین 3702 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری اضافه کرد: تا به امروز سه میلیون و 307 هزار و 383 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور صورت گرفته است.

وی بیان نمود: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در شرایط قرمز قرار دارند. همچنین استان های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در شرایط هشدار قرار دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آمار جدید کرونا در ایران ، افزایش دوباره قربانیان و مبتلایان ، 28 استان در شرایط قرمز و هشدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار جدید کرونا در ایران ، افزایش دوباره قربانیان و مبتلایان ، 28 استان در شرایط قرمز و هشدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید