امکان خرید بازسازی اسپایدر من برای پلی استیشن 5 به صورت جداگانه فراهم شد

به گزارش وبلاگ ایزابل، کمپانی سونی پایان اظهار داشت که بازسازی اسپایدر من (Marvels Spider-Man Remastered) به عنوان یک بازی مستقل در این ماه برای دارندگان پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود.

امکان خرید بازسازی اسپایدر من برای پلی استیشن 5 به صورت جداگانه فراهم شد

این ریمستر در واقع نسخه ارتقا یافته بازی روی پلی استیشن 4 است که دارای جلوه های بصری بهبود یافته، پشتیبانی از فناوری ری تریسینگ و حالت پرفورمنس برای دستیابی به نرخ فریم 60 است. این نسخه تنها به عنوان بخشی از Marvels Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition در دسترس بود. بنابراین دارندگان بازی روی پلی استیشن 4 نمی توانستند بدون خرید این بسته، بازی خود را ارتقا دهند. حال سونی اعلام نموده که نسخه مستقل Marvels Spider-Man Remastered به زودی در دسترس خواهد بود و کاربرانی که نسخه ای از بازی اصلی را داشته باشند نیز می توانند بازی خود را به نسخه ریمستر ارتقا دهند.

نسخه ریمستر اسپایدر من به صورت مستقل در ماه مه 2023 با قیمت 49.99 دلار در دسترس خواهد بود. دارندگان نسخه پلی استیشن 4 بازی می توانند با پرداخت تنها 10 دلار به نسخه بهبود یافته دست پیدا نمایند. این در حالی است که دارندگان Marvels Spider-Man: Miles Morales نیز می توانند با ارتقای آن به نسخه آلتیمیت به ریمستر ذکر شده دست یابند. این پیشنهاد برای دارندگان هر نسخه از بازی اعم از فیزیکی و دیجیتالی پابرجاست.

با این حال، بازیکنانی که بازی اصلی را به وسیله پلی استیشن پلاس دریافت نموده باشند، واجد شرایط این ارتقا نخواهند بود. کاربرانی که در این دسته قرار می گیرند می توانند نسخه ریمستر شده را با قیمت 49.99 دلار خریداری نمایند. سونی مسیر مشابهی را برای Uncharted: Legacy of Thieves Collection ارائه نموده است، بنابراین به نظر می رسد که این یک روش استاندارد برای بازی های اصلی و انحصاری این شرکت باشد.

بازیکنان باید توجه داشته باشند که اسپایدر من به زودی و در ماه جاری میلادی از پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم حذف خواهد شد. شاید سونی تصمیم بگیرد که Marvels Spider-Man Remastered را در آینده به پلی استیشن پلاس اضافه کند. اما به نظر می رسد که در حال حاضر فقط به عنوان یک ارتقای پولی در دسترس است. سونی بعلاوه اعلام نموده که اسپایدر من 2 پاییز سال جاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. هرچند فعلا تاریخ انتشار آن به طور دقیق اعلام نشده است.

بازسازی اسپایدر من هم اکنون برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Gemtasu

منبع: دیجیکالا مگ

به "امکان خرید بازسازی اسپایدر من برای پلی استیشن 5 به صورت جداگانه فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان خرید بازسازی اسپایدر من برای پلی استیشن 5 به صورت جداگانه فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید