خطوط هوایی ایمن دنیا که در فلای تودی پشتیبانی می شوند

به گزارش وبلاگ ایزابل، فرقی نمی کند که قرار است به شهری داخلی سفر می کنید یا پرواز خارجی طولانی مدتی را در پیش دارید؛ در هر حال، امنیت مسئله بسیار مهمی است که احتمالا شما هم مثل خیلی های دیگر از آن غافل نخواهید شد.

خطوط هوایی ایمن دنیا که در فلای تودی پشتیبانی می شوند

با توجه به اینکه امنیت جانی و مالی مسافران در هر سفری بسیار حائز اهمیت است، صاحبان ایرلاین ها تمام کوشش خود را به کار می گیرند تا سفری امن و راحت را برای آنها رقم بزنند. آیا همه آن ها در دستیابی به چنین امر خطیری پیروز هستند؟ باید بگوییم که بعضی از ایرلاین های در جهان هستند که می توانند لقب امن ترین خطوط هوایی را از آن خود نمایند. اگر امنیت در زمان سفر برایتان حائز اهمیت است و می خواهید امن ترین ایرلاین هایی جهان را بشناسید، با ما همراه باشید.

امن ترین ایرلاین های جهان کدامند؟

AirlineRatings منبع بسیار معتبری برای سنجش ایمنی خطوط هوایی است و هر ساله لیستی از برترین شرکت های هواپیمایی از نظر ایمنی سفر را معرفی می نماید. این وب سایت ایرلاین ها را از جنبه های مختلفی مثل نوآوری در ایمنی، عملکرد عالی در ارائه خدمات و استفاده از هواپیماهای پیشرفته تر مانند ایرباس A350 و بوئینگ 787 مورد ارزیابی قرار می دهد و در نهایت، لیستی از 20 ایرلاین برتر را معرفی می نماید. بر اساس آنچه که وب سایت AirlineRatings اخیرا منتشر نموده است، شرکت های هواپیمایی مانند اتحاد ایرویز، تاپ ایر پرتغال، قطر ایرویز، کانتاس، لوفتهانزا، فین ایر و 5 مورد از شرکت های آمریکایی از جمله آلاسکا، دلتا، هاوایی، آمریکن و یونایتد ایرلاینز در این لیست قرار دارند.

این شرکت ها سوانح هوایی بسیار کمی داشته اند و به علت استفاده درست از فناوری های روز جهان، آموزش جامع خلبان ها و پایین بودن سن ناوگان هوایی (طول عمر هواپیماهای این ایرلاین ها، به طور میانگین 6.8 بوده است) و پیشرفت های اجرا شده در کابین خلبان، به لیست امن ترین ایرلاین های جهان راه پیدا نموده اند. به همین علت، گزینه های قابل اعتمادی برای سفر محسوب می گردد و با خرید بلیط هواپیما این ایرلاین ها، خیالتان از بابت امنیت مالی و جانی راحت خواهد بود.

بلیط امن ترین ایرلاین های جهان را از کجا بخریم؟

سایت فلای تودی از معتبرترین مراجعی است که برای خرید بلیط هواپیما می توانید روی آن حساب کنید. در این وب سایت، می توانید از 900 ایرلاین معتبر خارجی و داخلی، بلیط هواپیما خریداری کنید. بعلاوه خرید بلیط امن ترین و معتبرترین ایرلاین های جهان که به نام آنها اشاره نمودیم هم به راحتی در این سایت امکانپذیر است.

فرقی نمی نماید مقصد شما کجا باشد، به دورترین نقطه جهان می روید یا یک سفر داخلی در پیش دارید، با توجه به تنوع بالای ایرلاین ها در سایت فلای تودی، امکان خرید ارزانترین بلیط هواپیما به راحتی برایتان وجود خواهد داشت. از آنجایی که پشتیبابی این مجموعه به صورت 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل انجام می گردد، با دغدغه و چالش خاصی در زمان سفر روبرو نخواهید شد. علاوه بر این، بلیط هایی که در این سایت به مسافران عرضه می شوند، تنوع بسیار بالایی دارند و همه مسافران می توانند گزینه مناسبی را با توجه به اولویت ها و بودجه شان پیدا نمایند. بعلاوه، امکان مقایسه قیمت ها و استفاده از تقویم قیمتی برای پیداکردن برترین بلیط نیز در این مجموعه وجود دارد.

چگونه از فلای تودی بلیط هواپیما بخریم؟

خرید بلیط هواپیما از سایت فلای تودی، به ساده ترین روش ممکن و در عرض کمتر از 5 دقیقه انجام می گردد. ابتدا به صفحه اصلی سایت Flytoday.ir بروید و از بین گزینه های پرواز داخلی و خارجی، گزینه مناسب را انتخاب کنید. سپس، اطلاعات ضروری (مبدا، مقصد، تاریخ رفت، تاریخ برگشت و تعداد مسافران) را وارد کنید و گزینه جستجوی پرواز را بزنید. در ادامه، صفحه ای برایتان باز می گردد که در آن لیست تمامی پروازها در تاریخ مورد نظر شما ارائه شده، اولین گزینه، ارزانترین بلیط برای مسیر انتخابی تان است.

در زمان خرید بلیط از سایت فلای تودی، می توانید از ابزارهای موجود در صفحه هم بهره ببرید. از موثرترین و کارآمدترین ابزارها، می توان به تقویم قیمتی اشاره نمود. از این طریق، می توانید قیمت پروازهای 3 روز قبل و بعد از تاریخ مد نظرتان را مشاهده کنید. گاه با چند روز جابه جایی در تاریخ سفر، تا حد زیادی می توانید در هزینه های خرید بلیط صرفه جویی کنید.

بعلاوه، اگر تمایل دارید با ایرلاین هایی که در بالا از آن ها نام برده شد سفر کنید، از نوار سمت راست روی نام ایرلاین مورد نظرتان کلیک نموده تا تمامی پروازهایی را که در مسیر و تاریخ انتخابی شما با ایرلاین مد نظرتان انجام می گردد، مشاهده کنید. بعلاوه، امکان اعمال فیلتر قیمت، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت زمان انتظار و انتخاب فرودگاهی که پروازها در آن فرود می آیند نیز برای مسافران وجود دارد.

بعد از آنالیز قیمت ها و انتخاب مناسب ترین گزینه، روی کلید خرید بلیط کلیک کنید. در ادامه، باید اطلاعات دقیق خریدار و مسافرین را وارد کنید تا به مرحله نهایی و پرداخت هزینه راهنمایی شوید. بعد از آنکه تسویه حساب انجام شد، بلیط (بلیط ها) به نام مسافران صادر خواهد شد. برای اطمینان و سهولت در سوارشدن به هواپیما، بهتر است از بلیط خریداری شده پرینت بگیرید و در نگهداری از آن تا انجام پرواز، کوشا باشید.

فلای تودی مرجع خرید بلیط هواپیما از امن ترین ایرلاین ها

ایمنی سفر، از مهم ترین مواردی است که فکر اغلب مسافران را به خود درگیر می نماید. از این رو، بسیاری از آن ها دوست دارند با ایرلاین هایی سفر نمایند که در زمینه سوانح هوایی، تکنولوژی پرواز و ناوگان های حمل ونقل، سابقه درخشانی را از خود به جا گذاشته باشند. در این مطلب، درباره امن ترین خطوط هوایی در سراسر جهان صحبت کردیم و به شما گفتیم که کدام یک از ایرلاین ها برای سفر هوایی قبل اعتمادتر هستند. برای خرید بلیط هواپیما از 900 ایرلاین در سراسر ایران و جهان، فلای تودی مرجع بسیار معتبری است. فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل، تجربه لذت بخشی از سفر را برای شما رقم می زند.

منبع: همشهری آنلاین

به "خطوط هوایی ایمن دنیا که در فلای تودی پشتیبانی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطوط هوایی ایمن دنیا که در فلای تودی پشتیبانی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید