بازدید بیش از 50 هزار جهانگرد از مجموعه جهانی باغ فین کاشان

به گزارش وبلاگ ایزابل، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، بازدید بیش از 50 هزار جهانگرد از مجموعه جهانی باغ فین کاشان صورت گرفت.

بازدید بیش از 50 هزار جهانگرد از مجموعه جهانی باغ فین کاشان

احمد دانائی نیا گفت: حضور بیش از 50 هزار نفر جهانگرد در مجموعه جهانی باغ فین در دو روز منتهی به نیمه اردیبهشت نشانه فرهنگ دوستی، رغبت جهانگردان و ارزش گذاری آنان به این مکان تاریخی است. لذا بر این اساس صنعت جهانگردی می تواند، بستر مناسبی را برای رونق مالی و بازشناسی هویت میراث طبیعی و معماری ایجاد کند.

او ادامه داد: بیش از 19441 نفر جهانگرد در روز پنجشنبه 14 اردیبهشت و 31123 نفر جهانگرد در روز آدینه 15 اردیبهشت 1402 از باغ جهانی فین بازدید کردند.

دانائی نیا با تأکید بر ضرورت توزیع سفر از سوی جهانگردان در روزها و هفته های به جامانده تا انتها فصل گلاب گیری اضافه نمود: در هفته های پیش رو، جهانگردان می توانند با توزیع برنامه سفر، فرصت حضور و بهره مندی از خدمات را برای سایر جهانگردان فراهم نمایند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی شهرستان کاشان توضیح داد: خانه بروجردی با 3218 نفر جهانگرد در روز پنجشنبه و 4657 نفر جهانگرد در روز آدینه، موزه ملی واقع در باغ فین با 2664 نفر جهانگرد در روز پنجشنبه و 2934 نفر جهانگرد در روز آدینه و محوطه باستانی سیلک با 431 نفر جهانگرد در روز پنجشنبه و 407 نفر جهانگرد در روزهای 14 و 15 اردیبهشت به ترتیب بیشترین بازدیدها را به خود اختصاص داده بودند.

منبع: همگردی

به "بازدید بیش از 50 هزار جهانگرد از مجموعه جهانی باغ فین کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید بیش از 50 هزار جهانگرد از مجموعه جهانی باغ فین کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید