اخبار صنعت

گفته های ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حضور رونالدو در ایران

ایسنا/ این خبر پیرامون گفته های ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حضور رونالدو در ایران برای شما نوشته شده است.

22 شهریور 1402

کشف قدیمی ترین روستای اروپا

باستان شناسان بقایای روستایی را کشف نموده اند که قدمت آن به احتمال زیاد به زمان نخستین کشاورزان اروپا می رسد.

5 شهریور 1402

راه حل های عالی برای پاک کردن لکه های قدیمی

یکی از مواردی که همیشه کدبانو های خانه به آن علاقه دارند، برق زدن تمام وسایل آشپزخانه بدون هیچ گونه جرم و لکه است. برای این کار معمولا از جرم گیرها، مایع سفیدکننده و انواع پاک کننده های شیمیایی استفاده می شود که در بازار موجودند و البته بعضی از آن ها نتایج...

30 مرداد 1402

طرز تهیه شیره انگور بدون خاک سفید

با توجه به اینکه قیمت شیره انگور بالا است، می توانید خودتان در خانه شیره انگور سالم و بهداشتی درست کنید و از آن لذت ببرید.

29 مرداد 1402

چرا خیار برای شما خوب است؟ آیا خوردن زیاد خیار برای شما ضرر دارد؟

خوردن خیار در این روزهای گرم تابستانی می تواند منبع خوب آب برای بدن باشد، چراکه با وجودی که یک فرد بزرگ سال میانه به حدود 3 لیتر (12 فنجان) آب در روز احتیاج دارد، حدود یک چهارم از این آب از غذاها منشأ می گیرد.

28 مرداد 1402

ملی و سپه در صدر زیان بارترین شرکت های دولتی

10 شرکت دولتی در مجموع بیش از 208 هزار میلیارد تومان زیان انباشته به بارآورده اند که تقریبا معادل یک سوم عایدی های نفتی پیش بینی شده در بودجه سال جاری است.

25 مرداد 1402

سینمای ایران برای اسکار 2024 چه فیلمی را معرفی خواهد نمود ، هیأت انتخاب نماینده سینمای ایران در اسکار کجاست

اعضای هیأت انتخاب نماینده سینمای ایران در اسکار هنوز معرفی نشده اند. این در حالی است که اعضای این هیأت باید تا سه شنبه 15 آگوست 2023 یعنی 24 مرداد یا تاریخی که قبلا از سوی آموزشگاه اعلام شده به اسکار معرفی شوند.

24 مرداد 1402

رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر در این 3 استان ، خیزش باد و خاک در 6 استان ، هشدار سازمان حفاظت محیط زیست

سازمان هواشناسی نسبت به وزش با شدید و افزایش ارتفاع موج جنوب کشور، وقوع رگبار باران واحتمال آبگرفتگی معابر در سه استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شش استان هشدار داد.

22 مرداد 1402

آب کردن فوری شکم؛ 15 ترفند ساده، اما کاربردی

تجمع بیش از میزان چربی در ناحیه شکم می تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد.

10 مرداد 1402

مازندران کانون توجه شهروندان کشور روسیه است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مازندران کانون توجه شهروندان کشور روسیه است.

9 مرداد 1402

نکات مهم قبل از خرید آینه کنسول

این روزها آینه کنسول در دکوراسیون هر خانه ای نقش اساسی ایفا می نمایند. با استفاده از آینه کنسول می توان به فضایی لذت بخش و زیبا در دکوراسیون داخلی و چیدمان منازل دست پیدا کرد. در حقیقت آینه کنسول به عنوان نوعی پل ارتباطی بین فضاهای داخلی خانه عمل می نماید،...

4 مرداد 1402

تکلیف بنزین روشن شد، دولت و مجلس چه برنامه ای دارند؟

یک کننده مجلس درباره افزایش قیمت بنزین تاکید کرد: دولت و مجلس هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند و اگر برنامه ای بود دولت در بودجه می آورد، کسانی که این مباحث را مطرح می کنند در صدد بهم زدن آرامش مردم و جامعه هستند.

4 مرداد 1402

لاغری سریع در 7 روز با رژیم جنرال موتورز؛ مؤثر یا بی فایده؟

رژیم جنرال موتورز برنامه غذایی سخت است که به شما یاری می نماید فقط در 7 روز حدود 7 کیلوگرم وزن کم کنید. تنوع غذایی در این رژیم 7 روزه بالا است و به شما اجازه می دهد در هر روز غذاها یا گروه های غذایی مختلفی را مصرف کنید. افراد زیادی ادعا می نمایند این رژیم نسبت...

1 مرداد 1402

راهنمای آسان پرورش درخت کیوی

از هر نظر ، کیوی یکی از مجذوب کننده ترین میوه هاست. فواید مصرف کیوی از نظر سلامتی بسیار است. منبع بسیار بالایی از ویتامین C بوده و با مصرف منظم کیوی در ماه های زمستان می توانید در برابر بیماری ها و شرایط آب و هوایی سرد بسیار مقاوم تر و مصون باشید. علاوه بر...

25 تیر 1402

راه یابی سه پویانمایی کانون به جشنواره فیلم های کارتونی کارتون کلاب ایتالیا

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ ده سالگی به کارگردانی فاطمه جعفری، آسمان دوست داشتنی به کارگردانی امیر مهران و سمپاش به کارگردانی فرنوش عابدی عنوان پویانمایی های کانون هستند که در این جشنواره حضور دارند.

20 تیر 1402

برنامه مسابقات استقلال در نیم فصل اول

برنامه دیدارهای استقلال در نیم فصل اول لیگ 23 معین شد.

20 تیر 1402

کویت: مذاکره ای با ایران درباره میدان گازی آرش نداریم

ایلنا نوشت: سعد البراک، وزیر نفت کویت بر یکپارچگی موضع کویت و عربستان درخصوص میدان گازی آرش واقع در منطقه دریایی مشترک بین دو کشور تاکید نمود.

19 تیر 1402

متقاضیان خرید خودرو بخوانند، کدام خودروهای وارداتی کارکرده به ایران می آیند؟

تجارت نیوز نوشت: از تصویب واردات خودروهای کارکرده به وسیله مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می توانند وارد بازار ایران شوند؟

13 تیر 1402

قیمت هر کیلوگرم دام زنده برای عید قربان چند؟

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران گفت: دام زنده برای عید قربان سال جاری نرخ مصوبی ندارد و به صورت عرضه و تقاضا به فروش می رسد، اما بر اساس توافق صورت گرفته قیمت هر کیلوگرم گوسفند نر بره 170 هزار تومان معین شده است.

5 تیر 1402

کاهش قیمت مرغ در راه است؟

مرغداران می گویند؛ قیمت جوجه یکروزه پس از یک جهش در هفته اخیر نزولی شده است. آنالیز اقتصاد آنلاین نیز نشان می دهد، پس از آنکه هر قطعه جوجه یکروز به قیمت نجومی 32 هزار تومان رسید حالا در مسیر کاهش قرار گرفته و به طور میانه به 18 هزار تومان رسیده، اتفاقی که...

29 خرداد 1402
تعداد: (264)