تصاویر ، جدیدترین خودروهای برقی هوندا در نمایشگاه شانگهای معرفی شدند

به گزارش وبلاگ ایزابل، هوندا سه خودروی برقی نو را در نمایشگاه خودروی شانگهای معرفی کرد که از این میان، دو خودرو از نمونه های اولیه پیش فراوری بودند. هر سه زبان طراحی نو هوندا را به نمایش می گذارند که پر از لبه های تیز و سطوح صاف است.

تصاویر ، جدیدترین خودروهای برقی هوندا در نمایشگاه شانگهای معرفی شدند

به گزارش وبلاگ ایزابل و به نقل از آرنائو، پیش نمایش هر دو نمونه اولیه هوندا e:NP2 و e:NS2 نشان می دهند که به طور خاص برای بازار چین طراحی شده اند. این شرکت ادعا می نماید که این دو خودروی برقی ارزش تازهی را برای مشتریان به نمایش می گذارد و دینامیک، فناوری و سبک پیشرفته تری را ارائه می نمایند.

هوندا e:NP2

هوندا اعلام نموده که این دو خودرو یک لذت رانندگی منحصربه فرد ارائه می دهند که راننده را قادر می سازد از حس یکپارچگی با وسیله نقلیه لذت ببرد. به احتمال زیاد منظور این شرکت این است که فضای داخلی تازه تجربه بسیار بهتری از آنچه که ما از هوندا در فکر داریم، ارائه می دهد. سیستم تازه هوندا کانکت 4.0 نیز ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهد، اما این شرکت فعلا جزئیات این ویژگی ها را برای خود نگه داشته است.

با نگاه دقیق به این دو خودرو، بلافاصله متوجه می شویم که آن ها از نظر ظاهری یکسان هستند. تنها تفاوت در چراغ های جلو و عقب است. این رویکرد تازهی از سوی هوندا نیست، e:NP1 و e:NS1 نیز هر دو بر اساس مدل HR-V هستند و تشخیص تفاوت های این دو از هم سخت است.

هوندا e:NS2

این شرکت هیچ جزئیاتی از پیشرانه یا باتری ها به اشتراک نمی گذارد اما تایید نموده که هر دو خودروی برقی سال آینده در چین به فروش خواهند رسید. می توانیم با خیال راحت فرض کنیم که خودروها به وسیله همان سرمایه گذاری های مشترکی که مدل های فعلی e:NP1 و e:NS1 را فراوری می نمایند، فراوری می شوند.

سومین خودروی معرفی شده به وسیله هوندا کانسپت شاسی بلند e:N بود. اگرچه از همان نامی استفاده می نماید که این کمپانی برای مطالعه طراحی نسبتا بحث برانگیز خود در سال گذشته استفاده کرد، اما این دو خودرو به جز نام در هیچ چیز دیگری مشترک نیستند.

شاسی بلند هوندا e:N

شاسی بلند هوندا e:N به طرز دلپذیری خسته نماینده به نظر می رسد. جدا از چند زاویه تیزتر از حد معمول، این شاسی بلند تمام برقی تازه واقعا مجذوب کننده به نظر می رسد. زمانی که شاسی بلند e:N به فراوری برسد، اولین هوندا خواهد بود که بر روی پلتفرم مخصوص خودروهای برقی ساخته می گردد.

شاسی بلند e.N اولین نمونه از نسل کاملا تازه خودروهای برقی هوندا است و بنابراین برای این شرکت بسیار مهم است. هوندا سطوح تازهی از لذت رانندگی و بعلاوه راهکار های هوشمندانه مبتنی بر هوش مصنوعی را با فراوری این شاسی بلند نوید می دهد. این شرکت میخواهد تا سال 2027، 10 خودروی برقی تازه را در چین معرفی کند و می خواهد تا سال 2035 فقط خودروهای برقی را در این بازار بفروشد.

بیشتر بخوانید:

  • گران ترین هوندای آکورد 2023 فقط 2 میلیارد تومان است | نگاهی ویژه به نسخه تورینگ
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، جدیدترین خودروهای برقی هوندا در نمایشگاه شانگهای معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، جدیدترین خودروهای برقی هوندا در نمایشگاه شانگهای معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید