خودرو

راهنمای خرید برترین شارژر گوشی سامسونگ؛ معرفی 9 مدل کاربرپسند

این روزها، بیشتر برندهای تولیدنماینده گوشی های هوشمند در جهان محصولات خود را به دلایل زیست محیطی بدون قرار دادن شارژر در جعبه در اختیار کاربران قرار می دهند و برند کره ای سامسونگ نیز جزو این شرکت ها به شمار می رود. بنابراین کاربران این محصولات باید هزینه...

21 مهر 1402

حال خوب کافه گردی در 5 تا از کافه های بلوار نیایش شیراز

کافه گردی یکی از لذت بخش ترین تفریحات در شهرهای بزرگ است. شیراز نیز با داشتن کافه های متنوع و مجذوب کننده، یکی از برترین مقاصد برای کافه گردی در ایران محسوب می گردد. در این مقاله، به معرفی کافه های شیراز در بلوار نیایش شیراز پرداخته ایم.

1 مهر 1402

جیلی با این شاسی بلند دو دیفرانسیل، به ایران برمی شود، عکس

جیلی آزکارا در صف خودروهای وارداتی آینده بازار ایران قرار گرفته و به وسیله فردا موتور عرضه خواهد شد. جیلی در سال های قبل، توانست جایگاه معتبر و نسبتا خوبی را در بازار ایران کسب و حالا پس از گذشت چند سال، دوباره قرار است جاده های ایران را لمس کند.

8 شهریور 1402

گشتی چندساعته در بزرگ ترین بوستان منطقه18 ، لذت نوشیدن یک فنجان چای زیر سایه درختان سرو و مجنون!

می گویند هر امکاناتی که به زندگی بشر اضافه می گردد، فرهنگ استفاده از آن نیز کم کم میان افراد جا می افتد. زمانی بود که برای دقیقه ای استفاده از فضای سبز مجبور بودیم ساعت های متمادی را در راه بگذرانیم تا فضای سبزی پیدا و اندکی در آن نفس تازه کنیم، حالا اما...

23 مرداد 1402

رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر در این 3 استان ، خیزش باد و خاک در 6 استان ، هشدار سازمان حفاظت محیط زیست

سازمان هواشناسی نسبت به وزش با شدید و افزایش ارتفاع موج جنوب کشور، وقوع رگبار باران واحتمال آبگرفتگی معابر در سه استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شش استان هشدار داد.

22 مرداد 1402

چگونه با حیوان خانگی خود سفر کنیم؟

می خواهید به سفر بروید؛ ولی بین بردن یا تنها گذاشتن حیوان خانگیتان در خانه مردد هستید و نمی دانید کدام راه چاره بهتری است؟ نگران سفر با حیوان خانگی خود هستید؛ ولی مطمئن نیستید کار درستی است یا خیر؟ این مقاله را از دست ندهید.

18 مرداد 1402

تغییر مهم در صدور کارت سوخت خودروهای صفر

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش گفت: از این به بعد مالکان خودروهای صفر کیلومتر برای دریافت کارت سوخت خود باید به پلیس +10 مراجعه نمایند.

9 مرداد 1402

تکلیف بنزین روشن شد، دولت و مجلس چه برنامه ای دارند؟

یک کننده مجلس درباره افزایش قیمت بنزین تاکید کرد: دولت و مجلس هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند و اگر برنامه ای بود دولت در بودجه می آورد، کسانی که این مباحث را مطرح می کنند در صدد بهم زدن آرامش مردم و جامعه هستند.

4 مرداد 1402

جزییات تازه از دوربین سلفی سری گلکسی S24 سامسونگ

در گزارش جدیدی گفته شده که سامسونگ میخواهد برای سری S24 از همان سنسور 12 مگاپیکسلی نسل قبل استفاده کند.

3 مرداد 1402

وانت غول پیکر سایبرتراک حریف می طلبد، از ماشین تازه تسلا چه می دانیم؟، عکس

پایان اولین سایبرتراک، وانت برقی غول پیکر تسلا پایان از خط فراوری بیرون آمد، ماشینی که احتمالا می تواند وانت های مشهور و پرفروش بازار را به چالش بکشد.

26 تیر 1402

سیگاری ها بخوانند!

اتاق سیگار! مکانی که از سال ها پیش محل تجمعی برای اهالی سیگار در محل کار بوده است؛ فرصتی برای سیگار کشیدن و گپ زدن درباره مسائل اجتماعی، سیاسی، عاطفی و ...

18 تیر 1402

این خودروی فیات بعد از 13 سال وارد میدان می گردد، عکس

عصر ایران نوشت: فیات سیچنتو کوچک سگمنت بی براساس پلتفرم e-CMP2 استلانتیس پیشرفته و به همین علت با بعضی از مدل های آلفا رومئو نسبت فامیلی دارد. در بخش فنی نیز از دی ان ای جیپ اونجر برای آن استفاده شده است.

14 تیر 1402

انواع محصولات کودک

محصولات کودک یکی از حساس ترین موارد مرتبط با سلامت و رشد صحیح بچه ها است. به همین دلیل تهیه محصولات با کیفیت و از برندهای معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. برند خوب محصولات کودک شامل تولیداتی است که از مواد اولیه باکیفیت، فرآوری درست، بسته بندی مناسب...

14 تیر 1402

متقاضیان خرید خودرو بخوانند، کدام خودروهای وارداتی کارکرده به ایران می آیند؟

تجارت نیوز نوشت: از تصویب واردات خودروهای کارکرده به وسیله مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می توانند وارد بازار ایران شوند؟

13 تیر 1402

مرکز نشین ها! این آبشار را حتما ببینید

آبشار شکرآب یکی از آبشار های منطقه شمیرانات در بخش رودبار قصران است که در نزدیکی روستای آهار واقع شده است.

8 تیر 1402

دستور سازمان حمایت به بانک ها درباره حساب وکالتی خرید خودرو

حسین فرهیدزاده، رئیس سازمان حمایت در نامه ای به مدیران بانک ها و موسسات اعتباری اعلام نموده که با توجه به انجام دومین مرحله فروش خودرو به وسیله سامانه یکپارچه و اتمام اولویت بندی متقاضیان خرید خودرو های فراوری داخل، حسب تصمیمات، مقرر شده کلیه بانک های...

28 خرداد 1402

درمان فوری و آسان شپش ظرف 24 ساعت!

انتقال شپش سر به وسیله تماس مستقیم با مو های افراد مبتلا و کمتر به وسیله تماس با وسایل شخصی مانند شانه، برس و کلاه یا سایر پوشش های سر افراد مبتلا به شپش صورت می گیرد.

23 خرداد 1402

بخشی از جاده چالوس نیست!

کاوه حداد پور روز شنبه 20 خرداد با اعلام این خبر گفت: این جاده که در اثر بروز سیلاب پنجشنبه شب (18 خردادماه) بسته شده همچنان مسدود است و تنها تیم های امدادی می توانند در آن تردد داشته باشند.

22 خرداد 1402

تصاویر تصادف شدید نیسان آبی با یک پژو پرشیا ؛ 5 نفر مجروح شدید ، شرایط خودروها را ببینید

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از وقوع حادثه رانندگی در محور بستان آباد- تیکمه داش با پنج مصدوم خبر داد. تصاویر این تصادف هولناک را در زیر ببینید.

15 خرداد 1402

خط تعمیر شیرهای کنترل کننده نفت و گاز راه اندازی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، شهرام ذکری مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه اجرای این طرح در راستای برطرف یکی از احتیاجهای راهبردی صنایع نفت و گاز است، گفت: پس از آنالیز و احتیاجسنجی در حوزه...

4 خرداد 1402
تعداد: (181)