قهرمان ارمنستانی: مدعیان ایرانی همیشه در این رشته صاحب سبک هستند

به گزارش وبلاگ ایزابل، سیمون مارتیروسیان در خصوص حضور در پنجمین دوره جام بین المللی فجر گفت: این رقابتها یکی از مراحل گزینشی المپیک است و غیر از اینجا یک مسابقه دیگر خواهم داشت. بدین ترتیب، شش مسابقه برای کسب امتیاز و ورودی بازیهای المپیک 2020 توکیو برایم تکمیل می شود. هدف بعدی هم دریافت جایزه دلاری این پیکارها بود.

قهرمان ارمنستانی: مدعیان ایرانی همیشه در این رشته صاحب سبک هستند

قهرمان وزنه برداری دنیا که برای اولین بار است به ایران آمده، مطرح نمود: در این چند روز شاهد مهمان نوازی هموطنان شما بودم. ایرانی ها مردمان بسیار خوبی هستند. ایران کشور بسیار قدرتمندی است و با قدرت از داشته ها و سنت هایش دفاع می کند. قبل از این و همیشه در خصوص ایران نظرم مثبت بوده و با ارمنستان، دو کشور دوست و برادر در تمام زمینه ها بوده اند.

مارتیروسیان در خصوص وزنه برداری ایران گفت: ایرانی ها از سالهای دور در دنیا صاحب سبک بودند و همیشه ورزشکاران خوبی را در مسابقات داشتند.

رکورددار دسته 109 کیلوگرم وزنه برداری دنیا در خصوص هدفش گفت: بی شک هدفم کسب مدال طلای بازیهای المپیک است. تمام وقت و برنامه ام رو برای این گذاشتم تا به هدفم برسم.

قهرمان وزنه برداری دنیا در سرانجام اظهار داشت: مسابقات فجرکاپ بسیار خوب برنامه ریزی شده و برای من افتخار بزرگی است که به ایران آمدم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قهرمان ارمنستانی: مدعیان ایرانی همیشه در این رشته صاحب سبک هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان ارمنستانی: مدعیان ایرانی همیشه در این رشته صاحب سبک هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید