چالش قهرمانان کاراته در جام بیست و پنجم، جای خالی بهمن ایرانی

به گزارش وبلاگ ایزابل، سایت رسمی فدراسیون دنیای در فاصله 11 روز تا شروع بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی دنیا که از آن به عنوان بزرگترین رویداد کاراته یاد می گردد کمپین کاراته قهرمانان دنیا را راه اندازی می نماید.

چالش قهرمانان کاراته در جام بیست و پنجم، جای خالی بهمن ایرانی

این کمپین با هدف تجلیل از قهرمانان این ورزش طراحی شده است، تمرکز خود را بر عملنمودهای به یاد ماندنی ورزشکاران در مسابقات دنیای قرار داده است.

به عنوان برندگان مهم ترین رویداد کاراته، قهرمانان دنیا در کمپین نو WKF تجلیل می شوند.

در جریان رقابتهای قهرمانی دنیا 10 قهرمان فعلی دنیا برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به روی تاتامی دبی می فرایند.

در این بین ساندرا سانچز دارنده مدال طلای المپیک و دارنده عنوان دنیای از اسپانیا، ریو کییونا از ژاپن، جووانا پرکوویچ از صربستان و استیون داکوستا از فرانسه پیشتاز این مسابقات هستند.

در میان این 10 نفر باید از جای خالی بهمن عسگری غنچه قهرمان کنونی دنیا در وزن 75 کیلوگرم کومیته مردان از ایران یاد کنیم و بعلاوه جاناتان هورنه قهرمان آلمانی دنیا در وزن 84+ کیلوگرم که به علت مصدومیت در دبی حضور نخواهد داشت.

کمپین نو WKF بر عملکرد آنها تمرکز نموده و در عین حال کوشش برای تبدیل شدن به پادشاهان نو کاراته را جستجو می نماید. از شروع کمپین تا خاتمه مسابقات، این قهرمانان به وسیله سایت فدراسیون دنیای معرفی خواهند شد.

فدراسیون دنیای از همه هواداران کاراته می خواهد که به ستاره های کاراته مورد علاقه خود رأی دهند و نامزدهای خود را برای قهرمانان بعدی کاراته دنیا انتخاب نمایند.

رقابتهای کاراته قهرمانی دنیا به میزبانی امارات و از 25 آبان ماه شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چالش قهرمانان کاراته در جام بیست و پنجم، جای خالی بهمن ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش قهرمانان کاراته در جام بیست و پنجم، جای خالی بهمن ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید