نمایشگاه کاشی و سرامیک بولونیا Cersaie ، هدف از برگزاری نمایشگاه

به گزارش وبلاگ ایزابل، در طول 36 سال برگزاری، نمایشگاه کاشی و سرامیک بولونیا Cersaie به عنوان یک ویترین بین المللی برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و راه چاره ها و طراحی معاصر در کاشی و سرامیک، تجهیزات حمام و روکش سرویس بهداشتی بوده است.

نمایشگاه کاشی و سرامیک بولونیا Cersaie ، هدف از برگزاری نمایشگاه

این نمایشگاه در سال 2011 تنوع گسترده ای در محصولات کاشی و سرامیکی به همراه پیشرفت های نو در طراحی حمام و اتصالات ابتکاری حمام به نمایش گذاشت.

نمایشگاه کاشی و سرامیک بولونیا Cersaie نه تنها مروری جامع از انواع محصولات سرامیکی موجود در بازار داشته، بلکه آخرین تحولات در زمینه فناوری ساخت تجهیزات و اتصالات سرویس بهداشتی و حمام را ارائه می دهد.

در سال 2018 این نمایشگاه بیش از 110 هزار بازدیدنماینده را به خود جلب کرد که تقریباً نیمی از آن ها از خارج از ایتالیا و بسیاری از اروپا و آسیا آمده بودند.

بازدید از نمایشگاه کاشی و سرامیک بارسلون Cevisama را از دست ندهید.

هدف نمایشگاه کاشی و سرامیک بولونیا Cersaie

نمایشگاه کاشی و سرامیک بولونیا Cersaie یک نمایشگاه تجاری برتر برای بخش های کاشی، پوشش های سرامیکی و تجهیزات سرویس بهداشتی است. این نمایشگاه خود را به عنوان یک رویداد راهگشا معرفی نموده است که آینده را در همه زمینه های صنعت ارائه می دهد.

این نمایشگاه شامل بخش هایی ازجمله سرامیک و سطوح دیگر، انواع دیوارپوش ها و کفپوش ها، تجهیزات و اتصالات آشپزخانه، تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی، نورپردازی، مواد و ابزار برای نصب و اتوماسیون منزل است. در این نمایشگاه محصولات ساخته شده به وسیله شرکت های فراورینماینده سرامیک و طراحی های الهام بخش مرتبط با بخش های ذکرشده به نمایش گذاشته می گردد.

نمایشگاه کاشی و سرامیک بولونیا Cersaie به فراورینمایندگان و توزیع نمایندگان سرامیک مکانی برای دیدار و توسعه فرصت های تجاری ارائه می دهد. بعلاوه این نمایشگاه برای معماران و طراحان در سراسر دنیا به نقطه عطفی تبدیل شده است. به علت اینکه در طول این نمایشگاه پنج روزه معماران بین المللی فرصتی برای دیدار با ناشران مجلات دارند و می توانند مأموریت تجاری خود را تبلیغ نمایند.

بعلاوه از دیگر برنامه های مجذوب کننده در نمایشگاه کاشی و سرامیک بولونیا Cersaie یک برنامه فرهنگی ازجمله مجموعه جلسات معماری و سخنرانی های تعدادی از شخصیت های برجسته دنیا معماری و طراحی مانند کازویو سجیما، کنگو کوما، پاتریشیا اورکیولا و الساندرو مندینی است.

درواقع هدف از برگزاری این سخنرانی ها در این نمایشگاه ارائه تحقیقاتی است که پیش ازاین صورت گرفته و می توانند به عنوان پیش نمایشی از محصولات نو فراورینمایندگان برتر در اختیار بازدیدنمایندگان قرار دهند.

بنابراین این فضای آموزشی، که به بازدیدنمایندگان امکان می دهد تا در فراوری کاشی و سرامیک مهارت کسب نمایند، با ارائه سبک ایتالیایی توجه ویژه ای به تخصص کشور میزبان در محصولات سرامیکی دارد.

جامعه هدف نمایشگاه کاشی و سرامیک بولونیا Cersaie

هرساله در نمایشگاه کاشی و سرامیک بولونیا Cersaie بیش از 110 هزار بازدیدنماینده حرفه ای و نزدیک به 900 غرفه دار حضور خواهند داشت که در پی ارتباط تجاری پیروز و مشارکت های احتمالی با شرکا خود هستند.

هرساله معماران، طراحان، فراورینمایندگان، نصب نمایندگان کاشی، توزیع نمایندگان، پیمانکاران، خرده فروشان و غرفه داران ایتالیایی و بین المللی از سراسر دنیا در نمایشگاه گردهم می آیند تا ضمن ایجاد روابط حرفه ای سطح بالا، به آنالیز محصولات و پروژه های نوآورانه ارائه شده به وسیله شرکت های برجسته ایتالیایی و بین المللی بپردازند.

علاوه بر متخصصان طراحی دکوراسیون و معماری و فراورینمایندگان کاشی و سرامیک، بازدید از این نمایشگاه برای وبلاگ ایزابل، ناشران مجلات و عموم علاقه مندان آزاد می باشد.

شرکت نمایندگان در نمایشگاه کاشی و سرامیک بولونیا Cersaie می توانند مجموعه ای از محصولات سرامیکی را در بیش از 800 غرفه مشاهده نمایند. در دوره نو در سال 2021 انتظار می رود تعداد بازدیدنمایندگان و غرفه داران افزایش چشمگیری داشته باشد.

روابط فرهنگی ایران و فرانسه چطور شکل گرفت و چه آثاری از ایران الگوبرداری شد؟

محل و زمان برگزاری نمایشگاه کاشی و سرامیک بولونیا Cersaie

نمایشگاه کاشی و سرامیک بولونیا Cersaie در سی و هشتمین سال فعالیت خود از تاریخ 27 تا 1 اکتبر به مرکز نمایشگاه بولونیا در فضایی به مساحت 161000 مترمربع به نمایش می گذارد.

برگزارنمایندگان این نمایشگاه اعلام کردند که نمایشگاه حضوری با یک رویداد آنلاین سه هفته ای از 20 سپتامبر تا 8 اکتبر همراه خواهد بود. غرفه داران علاوه بر شرکت در نمایشگاه فیزیکی می توانند در این رویداد آنلاین شرکت نمایند.

درباره نمایشگاه صنعت سرامیک مونیخ ceramitec چه می دانید؟

خریدتور نمایشگاهی از وبلاگ ایزابل

برای ثبت خرید تور نمایشگاه کافی است که به وبلاگ ایزابل مراجعه نمایید و یا با شماره 54795000 - 021 تماس حاصل نمایید. با توجه اینکه وبلاگ ایزابل جز اولین برگزار نمایندگان تورهای نمایشگاهی در ایران بوده است، پس ارائه خدمات حرفه ای از مجموعه وبلاگ ایزابل در زمینه تورهای نمایشگاهی میسر خواهد بود.

کارت ورودی نمایشگاه

بعد از اینکه مشاوره رایگان را از راهنمای تور نمایشگاهی وبلاگ ایزابل، دریافت کردید، نوبت به تکمیل مدارک خواهد رسید. با تکمیل مدارک و ارسال آن به وسیله کارمندان وبلاگ ایزابل، وارد فرایند اخذ کارت ورودی نمایشگاه خواهید شد. ما فقط به ویزای نمایشگاهی بسنده نخواهیم کرد. بلکه تا اخرین قدم همراه شما هستیم.

اخذ ویزای نمایشگاهی

برای اخذ ویزای نمایشگاهی با اطمینان خاطر، کار را به وبلاگ ایزابل بسپارید. در حالی که شما در فضای محبت آمیز وبلاگ ایزابل مشغول سرو قهوه هستید، راهنمای ویزای نمایشگاهی ، مدارک و پرونده شما را وارد جریان کار خواهد نمود و کمتر از 20 روز کاری از جانب راهنمای ویزای نمایشگاهی، خبر دریافت ویزای نمایشگاهی را می شنوید. برای مطالعه مدارک ویزای نمایشگاهی روی آن کلیک نمایید.

راهنمای تور نمایشگاهی و مترجم

بعد از تمام مراحل بالا، جلسه معارفه با حضور لیدر فارسی زبان و سایر مسافران تور برگزار می گردد، لیدر فارسی زبان و بعلاوه مترجم که در محل نمایشگاه حضور دارد، شما را به بهینه ترین شکل، به نیازتان خواهد رساند. همراهی لیدر از ایران و حضور یک مترجم در نمایشگاه … کار را برای شما مسافران تور نمایشگاهی، آسان تر خواهد نمود.

تنظیم قرار دیدار نمایشگاهی

اگر برای کسب و کار خود مایل به تنظیم قرار دیدار با برگزارنمایندگان و یا حتی غرفه داران نمایشگاه هستید، در زمان مراجعه به وبلاگ ایزابل باید موضوع را به اطلاع راهنمای تور نمایشگاهی برسانید، تا خواسته شما، برنامه ریزی و هماهنگ گردد. اتفاق خوبی که در تورهای نمایشگاهی وبلاگ ایزابل رخ می دهد: شما با صاحبان کسب و کارهای بزرگ داخلی نیز روابط محبت آمیز ای پیدا خواهید کرد.

بیمه مسافرتی در تور نمایشگاهی

وبلاگ ایزابل برای تورهایی که برگزار خواهد نمود، همیشه کیفیت و امنیت سفر برای مسافران را در اولویت قرار خواهد داد، بیمه نامه مسافرتی برای مسافران تورهای نمایشگاهی نیز صادر خواهد شد با هر مبلغی که مسافر مایل باشد، البته در چارچوب گزینه های پیشنهادی راهنمای تور نمایشگاهی!

خدمات تور نمایشگاهی وبلاگ ایزابل در یک نگاه

  • ترانسفر فرودگاهی

  • رزرو هتل

  • پرواز

  • اخذ کارت ورودی نمایشگاه

  • راهنمای فارسی زبان و مترجم

  • بیمه مسافرتی

  • ویزای نمایشگاهی

  • مشاوره رایگان

  • تنظیم قرار دیدار نمایشگاهی

  • خدمات نمایشگاهی

  • تفریحات و گشت در کنار بازدید از نمایشگاه

  • و سایر خدمات …

منبع: ژیوار

به "نمایشگاه کاشی و سرامیک بولونیا Cersaie ، هدف از برگزاری نمایشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کاشی و سرامیک بولونیا Cersaie ، هدف از برگزاری نمایشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید