همایشها و نمایشگاه ها

برگزاری تور آشناسازی خبرنگاران ملی و بین المللی با ظرفیتهای گردشگری آذربایجان شرقی

ایرنا/ براساس اخبار واصله، برگزاری تور آشناسازی خبرنگاران ملی و بین المللی با ظرفیتهای گردشگری آذربایجان شرقی صورت می پذیرد.

25 مهر 1402

تالاب استیل نیازمند توجه مسئولان و حمایت از طرحهای گردشگری با رعایت ملاحظات محیط زیستی است

ایسنا/ براساس گزارشات واصله، تالاب استیل نیازمند توجه مسئولان و حمایت از طرحهای گردشگری با رعایت ملاحظات محیط زیستی است.

13 شهریور 1402

30 عدد شی تاریخی در موزه ملی ایران به نمایش درآمده است

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، 30 عدد شی تاریخی در موزه ملی ایران به نمایش درآمده است.

6 شهریور 1402

خبرنگار مولفان هرمزگانی کتاب هایشان را معرفی کردند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بندرعباس، خبرنگار مولفان هرمزگانی، در نخستین نشست کتاب خوان اختصاصی اصحاب رسانه هرمزگان؛که به همت اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار برگزار گردید، کتاب هایشان را معرفی کردند.

18 مرداد 1402

چگونه می توان از بازی های ویدیویی برای شبیه سازی تکامل داروینی استفاده کرد؟

این مقاله درباره تکامل است، ولی نه آن تکامل بیولوژیکی که همه با آن آشنا هستیم، و در آن ارگانیسم های زنده با محیط پیرامونشان انطباق پیدا می نمایند. نه، این مقاله درباره تکامل مجازی است. کشف این موضوع که بازی های ویدئویی و سایر شبیه سازها تا کجا می توانند...

31 اردیبهشت 1402

معرفی ایران به وسیله کویتی ها

هشت نفر از اینفلوئنسرهای کویت به ایران سفر کردند تا با جاذبه های تاریخی و گردشگری آشنا شوند. آن ها پس از سفر به چهار استان کشور، قرار است تجربه ها و مشاهدات خود را در کویت روایت نمایند.

16 اردیبهشت 1402

تصاویر ، جدیدترین خودروهای برقی هوندا در نمایشگاه شانگهای معرفی شدند

هوندا سه خودروی برقی نو را در نمایشگاه خودروی شانگهای معرفی کرد که از این میان، دو خودرو از نمونه های اولیه پیش فراوری بودند. هر سه زبان طراحی نو هوندا را به نمایش می گذارند که پر از لبه های تیز و سطوح صاف است.

1 اردیبهشت 1402

سه فصل خواندنی ادبیات آلمان

خبرنگاران ، محمدقائم خانی: مهم ترین اتفاق ادبی و فکری برای من در سال 1401 روبرو با سه اثر سترگ ادبیات آلمان بود؛ یکی از قرن نوزده و دو تا قرن بیست. اولی در بهار رخ داد و دومی در تابستان و سومی پاییز. در نمایشگاه کتاب خویشاوندی های اختیاری اثر یوهان ولفگانگ...

22 فروردین 1402

لمپارد: چلسی هستیم و جایگاهمان باید بهتر از این ها باشد

سرمربی موقت آبی های لندن گفته پاسخ مثبت به پیشنهاد سران باشگاه، کار سختی نبود.

18 فروردین 1402

حال فرش ایرانی خوب نیست

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حال فرش ایرانی خوب نیست اگر حال این هنر ناب خوب گردد، حال ابعاد مختلف فرهنگی اجتماعی و مالی کشور نیز خوب خواهد شد.

9 فروردین 1402

نمایشگاه کارتون نوروز و گردشگری تهران همزمان در پنج مرکز فرهنگی هنری برگزار می گردد

ایسنا/ براساس گزارش های بدست آمده، نمایشگاه کارتون نوروز و گردشگری تهران همزمان در پنج مرکز فرهنگی هنری برگزار می گردد.

21 اسفند 1401

نوزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت با حمایت ایرانسل برگزار می گردد

نوزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، با محور ویژه مدیریت نوآوری و توسعه دانش بنیان کسب وکارها، با حمایت ایرانسل در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد.

10 اسفند 1401

هنرمندان از مزایای قانون حمایت از فعالان صنایع دستی بهره مند می شوند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارشهای منتشر شده، هنرمندان از مزایای قانون حمایت از فعالان صنایع دستی بهره مند می شوند.

3 اسفند 1401

نوشداروی بحران آب

قیمت گذاری دستوری آب سبب شده تا شرکت های آب و فاضلاب زیانده شوند و ادامه فعالیت آنها در شرایط بحرانی قرار بگیرد. این هشدار کارشناسان است. به عقیده آنها قیمت آب سالانه شیب نزولی دارد که این شیب نزولی، رویکرد فاجعه آمیزی بوده و عواقب وخیمی در پی داشته است....

20 بهمن 1401

برگزاری همزمان نمایشگاه ملی صنایع دستی و گردشگری و صنایع وابسته در تهران

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، برگزاری همزمان نمایشگاه ملی صنایع دستی و گردشگری و صنایع وابسته در تهران صورت می گیرد.

12 بهمن 1401

آنالیز طرح الگوی گردشگری جامعه بنیاد و اجرای آن در منطقه ها عشایری

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، آنالیز طرح الگوی گردشگری جامعه بنیاد و اجرای آن در منطقه ها عشایری صورت گرفت.

6 بهمن 1401

تفریحات برتر در پارک ملی گروس مورن نیوفاندلند

پارک ملی گروس مورن نیوفاندلند ممکن است مهیج ترین پارکی باشد که تا به امروز از آن شنیده اید. این پارک در ساحل غربی کانادا و شرق نیوفاندلند واقع شده است. محدوده طولانی از ارتفاعات است که روستاهای زیبا بر روی آن خودنمایی می نماید. ساحل، فانوس دریایی و چشمه...

3 بهمن 1401

شرکت هواپیمایی آسمان و حضوری پر رنگ در ایران مال

شرکت هواپیمایی آسمان در نمایشگاه شهر جهانگرد شرکت کرد.

19 دی 1401

موزه هنر دیجیتال پاریس ، نمایش نئوکلاسیک دیجیتال

در خیابان سنت مور در منطقه شماره یازده پاریس، موسسه کالچر اسپیس (Culturespaces) در موزه نور پاریس برگزار کننده نمایشگاهی به نام کارگاه نور است که در آن آثاری از اگون شیله و فردریش استواسر به معرض نمایش گذاشته شده و آن را به گوستاو کلیمت و یک قرن ارائه نقاشی ونیزی...

15 دی 1401

راهنمای سفر به تبریز؛ گشتی در شهر شهریار و مشروطه

تبریز شهر اولین ها و ولیعهدهای قاجار، بلاهای زیادی مثل زلزله و جنگ و اشغال را از سر گذرانده. شهری که چند سالی مرکز ایران بوده و ردی از هر دوران مهم تاریخ کشور را در آن می توان پیدا کرد. سفر به تبریز از آن مسافرت هایی ست که تا مدت ها خاطرات خوبش را برای دوست...

24 آذر 1401
تعداد: (79)