طراحی لوگو

جیلی با این شاسی بلند دو دیفرانسیل، به ایران برمی شود، عکس

جیلی آزکارا در صف خودروهای وارداتی آینده بازار ایران قرار گرفته و به وسیله فردا موتور عرضه خواهد شد. جیلی در سال های قبل، توانست جایگاه معتبر و نسبتا خوبی را در بازار ایران کسب و حالا پس از گذشت چند سال، دوباره قرار است جاده های ایران را لمس کند.

8 شهریور 1402

این خودروی فیات بعد از 13 سال وارد میدان می گردد، عکس

عصر ایران نوشت: فیات سیچنتو کوچک سگمنت بی براساس پلتفرم e-CMP2 استلانتیس پیشرفته و به همین علت با بعضی از مدل های آلفا رومئو نسبت فامیلی دارد. در بخش فنی نیز از دی ان ای جیپ اونجر برای آن استفاده شده است.

14 تیر 1402

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان در خبرنگاران

انتخاب و خرید یک گوشی هوشمند نیازمند بررسی پارامترهای متعددی است که یکی از مهم ترین این موارد بودجه در نظر گرفته شده شماست. در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین گوشی با بودجه 4 میلیون تومان خواهیم پرداخت تا اگر قصد خرید گوشی در این رنج قیمتی را دارید،...

14 آذر 1401

پرتره نادر مشایخی روی پرده سینماحقیقت

تهران (پانا) - پوستر مستند نیمه بلند بریکولاژ؛ زندگی نادر مشایخی به کارگردانی محمود توسلیان و تهیه کنندگی رحمان حاصلی همزمان با حضور این فیلم در پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت رونمایی شد.

26 فروردین 1401

عینک هوشمند Ray، Ban Stories معرفی شد، رونمایی محصول مشتر ک فیسبوک و ری ، بن با قابلیت فیلمبرداری و عکاسی از طریق دو عدد دوربین 5 مگاپیکسلی و طول عمر باتری 6 ساعت

دیجاتو: فیسبوک و ری -بن انتها از عینک هوشمند Ray-Ban Stories در سه مدل با قابلیت فیلمبرداری و عکاسی از طریق دو عدد دوربین 5 مگاپیکسلی و طول عمر باتری 6 ساعت رونمایی کردند.

21 شهریور 1400