طراحی گرافیکی و چاپ

ادعای موزه بریتانیا درباره بازگرداندن آثار مسروقه

موزه بریتاتیا گفت 60 مورد از آثار مسروقه به موزه بازگردانده شده و 300 مورد دیگر را نیز شناسایی نموده است.

6 مهر 1402

تغییر محتوایی 56 عنوان کتاب درسی، فراوری منابع درسی سال 1403 شروع شده است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش چهارشنبه (29 شهریورماه) در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران به پرسش های آنان پاسخ داد.

29 شهریور 1402

همسایه من سایه در هرمزگان منتشر شد

به گزارش خبرنگاران در بندرعباس، سومین اثر مکتوب موسی صادقی، شاعر و نویسنده هرمزگانی، حاوی کاریکلماتور با نام همسایه من سایه منتشر شد.

12 شهریور 1402

جیلی با این شاسی بلند دو دیفرانسیل، به ایران برمی شود، عکس

جیلی آزکارا در صف خودروهای وارداتی آینده بازار ایران قرار گرفته و به وسیله فردا موتور عرضه خواهد شد. جیلی در سال های قبل، توانست جایگاه معتبر و نسبتا خوبی را در بازار ایران کسب و حالا پس از گذشت چند سال، دوباره قرار است جاده های ایران را لمس کند.

8 شهریور 1402

راهنمای خرید دوربین عکاسی کنون

امروزه بسیاری از کاربران در پی راهنمای خرید برترین و باکیفیت ترین انواع دوربین عکاسی کنون هستند. برای این منظور می توانند به وب سایت دیدنگار مراجعه کنید.

8 شهریور 1402

این خودروی فیات بعد از 13 سال وارد میدان می گردد، عکس

عصر ایران نوشت: فیات سیچنتو کوچک سگمنت بی براساس پلتفرم e-CMP2 استلانتیس پیشرفته و به همین علت با بعضی از مدل های آلفا رومئو نسبت فامیلی دارد. در بخش فنی نیز از دی ان ای جیپ اونجر برای آن استفاده شده است.

14 تیر 1402

کتاب بشنوید، جایزه بگیرید

کتاب شنوی مسابقه متفاوتی درباره کتاب است. یک کتاب صوتی، موضوع این مسابقه است و شما برای پاسخ دهی به مسابقه هر هفته، فقط کافیست یک دقیقه از نسخه صوتی کتاب را بشنوید!

6 خرداد 1402

گدازه های آتشفشان روانه بازار شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، جدیدترین اثر سلیمان سیدی شاعر و نویسنده مهابادی تحت عنوان گدازه های آتشفشان اردیبهشت 1402 چاپ و روانه بازار شد.

11 اردیبهشت 1402

شروع عصر نو روبات های هوشمند

همان طورکه هوش مصنوعی (AI) تکامل می یابد، راه هایی که می توان از آن برای ارتقای کمپین های بازاریابی استفاده کرد نیز تکامل می یابد. در سال 2023، هوش مصنوعی 7 شکل متمایز خواهد داشت که هرکدام مزایای منحصر به فرد خود را برای کسب و کار ها دارند. دانستن اینکه کدام...

3 اسفند 1401

این شی آسمانی اتمسفر زمین را نابود می نماید؟

دیجیاتو نوشت: دانشمندان می گوید نوع خاصی از ابرنواختر ها هستند که می توانند با تابش حجم بالایی از پرتو های ایکس لایه اوزون را در اتمسفر سیاره ها از بین ببرند.

21 دی 1401

راهنمای سفر به تبریز؛ گشتی در شهر شهریار و مشروطه

تبریز شهر اولین ها و ولیعهدهای قاجار، بلاهای زیادی مثل زلزله و جنگ و اشغال را از سر گذرانده. شهری که چند سالی مرکز ایران بوده و ردی از هر دوران مهم تاریخ کشور را در آن می توان پیدا کرد. سفر به تبریز از آن مسافرت هایی ست که تا مدت ها خاطرات خوبش را برای دوست...

24 آذر 1401

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان در خبرنگاران

انتخاب و خرید یک گوشی هوشمند نیازمند بررسی پارامترهای متعددی است که یکی از مهم ترین این موارد بودجه در نظر گرفته شده شماست. در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین گوشی با بودجه 4 میلیون تومان خواهیم پرداخت تا اگر قصد خرید گوشی در این رنج قیمتی را دارید،...

14 آذر 1401

کری خوانی انگلیسی ها از تقابل با ایران: برد پرگل در انتظار سه شیرها

نشریه چاپ لندن بازی تیم ملی انگلیس برابر ایران در گروه دوم جام جهانی را فرصتی برای ثبت یک برد پرگل در کارنامه سه شیر دانست.

6 مهر 1401

نحوه نوشتن بیوگرافی

برخی مواقع در زندگی به یک معرفی نامه شامل اطلاعاتی درباره خود و زندگی تان احتیاج خواهید داشت. این معرفی نامه ممکن است برای وارد شدن به یک کار از شما خواسته گردد و یا اینکه بخواهید یک معرفی کوچک از خود در کتابی که قصد چاپ آن را دارید، داشته باشید اما در...

4 شهریور 1401

امروزه بسته بندی رایج برای شکلات چیست؟

پاکت شکلات زیپ دار پنجره ای برای بسته بندی شکلات بدلیل ظاهر شیک و نمایش خوب در فروشگاه ها فروش آن را افزایش می دهند. پاکت زیپ دار پنجره ای کرافت آماده فضای بسیار کمی اشغال می نمایند و برای حمل و نقل و ذخیره سازی محدودیتی نداشته و هزینه های شما را کاهش می...

28 تیر 1401

نحسی سیزدهم فروردین از کجا می آید؟

احتمال می رود نحسیِ روز سیزدهم فروردین از تصور فروریختن واپسین دنیا و نظام آن باشد؛ در این جا بیشتر دراین باره می خوانیم.

19 خرداد 1401

پرتره نادر مشایخی روی پرده سینماحقیقت

تهران (پانا) - پوستر مستند نیمه بلند بریکولاژ؛ زندگی نادر مشایخی به کارگردانی محمود توسلیان و تهیه کنندگی رحمان حاصلی همزمان با حضور این فیلم در پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت رونمایی شد.

26 فروردین 1401

انتشار آنا کریستی بعد از 57 سال

آنا کریستی نوشته یوجین اونیل با ترجمه صفدر تقی زاده و محمدعلی صفریان بعد از 57 سال دوباره منتشر شد.

26 بهمن 1400

اشیاء در حال ناپدید شدن هستند!

بیونگ چول هان پرخواننده ترین فیلسوف زنده آلمان در دنیا، بیونگ چول هان فیسلوفی است که هواداران گسترده ای را در دنیای فلسفه و هنر کسب نموده است. نوشته های او به شرایط مدرن می پردازند به مفاهیم و پدیده هایی، چون بیگانگی، تنهایی، جدا شدگی، چند پاره شدن و...

4 بهمن 1400

پاسخ سازمان پژوهش در خصوص انتقاد از توزیع کتاب های درسی

تهران (پانا) - معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تاکید نمود که تا کنون کتاب به اندازه کافی چاپ شده و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

7 دی 1400
تعداد: (47)