اخبار مجلس

تکلیف بنزین روشن شد، دولت و مجلس چه برنامه ای دارند؟

یک کننده مجلس درباره افزایش قیمت بنزین تاکید کرد: دولت و مجلس هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند و اگر برنامه ای بود دولت در بودجه می آورد، کسانی که این مباحث را مطرح می کنند در صدد بهم زدن آرامش مردم و جامعه هستند.

4 مرداد 1402

مالیات بر ارزش افزوده 13درصد می گردد؟

در پیش نویس لایحه برنامه هفتم توسعه پیشنهاد شد، نرخ مالیات ارزش افزوده طی سال های اجرای برنامه هفتم با رشد یک درصدی در هر سال تا 13درصد افزایش یابد.

4 خرداد 1402

حداقل حقوق کارمندان در سال آینده ؛ به 8 میلیون تومان رسید؟ ، جزئیات افزایش حقوق کارمندان، سربازان و مددجویان

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 در مجلس شورای اسلامی، جزئیات افزایش حقوق کارمندان، سربازان و مددجویان در بودجه سال آینده که در قدم نخست در این کمیسیون به تصویب رسیده است را تشریح کرد.

27 بهمن 1401

پیامک هم گران شد

براساس اطلاعات جداول لایحه بودجه سال 1402 قیمت هر پیامک 30 ریال افزایش پیدا خواهد کرد؛ بنابراین درآمد دولت از این محل 600 میلیارد تومان خواهد بود.

25 دی 1401

خرید تضمینی مرغ از مرغداران کرمانشاهی

سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت : خرید تضمینی مرغ از مرغداران کرمانشاهی از طریق جهادکشاورزی انجام شود.

26 شهریور 1401

اولین عبور رزمناو آمریکا از تنگه تایوان پس از سفر پلوسی

منابع خبری از عبور کشتی های جنگی آمریکایی از تنگه تایوان پس از سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان خبر دادند.

7 شهریور 1401

تدوین بخش آموزش عالی برنامه هفتم توسعه تا خاتمه تابستان ، ازما راهی برای تبدیل ایده پژوهشگران به زبان مدیران اجرایی

رییس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی از راه اندازی نظام ازما برای بیان و ترجمه ایده پژوهشگران به زبان مدیران اجرایی و همچنین تدوین بخش آموزش عالی برنامه هفتم توسعه تا انتها تابستان امسال خبر داد.

16 تیر 1401

تامین اعتبار و سرمایه گذاری برای تکمیل 184 طرح و پروژه در خراسان رضوی

خبرنگاران/خراسان رضوی معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی با 28 دستگاه دولتی و حاکمیتی برای تکمیل 184 طرح و پروژه تصمیمات مناسبی اتخاذ شد که هم تامین اعتبار مطلوبی به آن اختصاص یافت و هم سرمایه گذاری بخش خصوصی تقویت شد و هم از محل...

12 خرداد 1401

خبر نو برای مستاجران، دولت، خانه اجاره ای می سازد، چه زمان می توان خانه دولتی اجاره کرد؟

به گزارش خبرنگاران، ساخت مسکن اجاره ای خبری است که محمود محمودزاده، معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی به تازگی اعلام نموده است. او گفته مصوبات مورد احتیاج برای اجاره داری حرفه ای مسکن صادر و زیرساخت لازم برای ساخت 300 هزار مسکن اجاره ای فراهم شده است. دولت...

16 اردیبهشت 1401

رحیمی مظفری: آنالیز ورود ال.پی.چی به سبد سوخت در سال آینده

خبرنگاران - عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بخش درآمدی تبصره 14 لایحه بودجه 1401 همانند اندازه فروش ها و درآمدهای حاصله از این محل موضوع اصلی جلسه امروز کمیسیون انرژی بود.

8 اردیبهشت 1401

افزایش قیمت بنزین صحت ندارد ، اجرای طرح تازه بنزینی به صورت آزمایشی در کیش و قشم

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع افزایش قیمت بنزین به هیچ وجه در لایحه بودجه سال 1401 مطرح نیست و شایعات پیرامون این موضوع مطلقا صحت ندارد.

20 بهمن 1400

امیرحسین مدرس از خانه برنامه اجرا می کند

ایسنا/ امیرحسین مدرس که مدتی قبل به کرونا مبتلا شده بود، اکنون در خانه و از راه دور برنامه اجرا می کند.

23 مرداد 1400

بخش خصوصی قوی در میدان فراوری باشد

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برطرف موانع فراروی فراوری از بخش خصوصی خواست باید قوی در میدان حضور داشته باشد.

7 مرداد 1400

بانک مرکزی ، ابلاغ بخشنامه اعطای تسهیلات به شرکت های کارگزاری

خبرنگاران - بانک مرکزی بخشنامه اعطای تسهیلات به شرکت های کارگزاری، شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

25 تیر 1400

ماجرای طرح مدیریت داده ها چیست؟ ، مجلس برای مردم خواب جدیدی دیده؟

به گزارش خبرنگاران، طرح ساماندهی فضای مجازی از دستور کار مجلس خارج شده اما گویی جمعی از نمایندگان طرح دیگری را به جریان انداخته اند. مصطفی طاهری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید این کمیسیون طرح مدیریت داده ها و اطلاعات ملی را در دست آنالیز دارد...

22 تیر 1400

موزه مجلس در تبریز ایجاد می شود

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: موزه مجلس شورای اسلامی با پنج میلیارد تومان اعتبار در خانه شیخ محمد خیابانی در تبریز ایجاد می شود.

22 اردیبهشت 1400

معین روش تسویه بدهی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان خبرنگاران

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روش های تسویه بدهی های قطعی دولت به موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان را تعیین کردند.

8 فروردین 1400

خبرنگاران بررسی بودجه 1400 حوزه آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس

تهران - خبرنگاران - سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از بررسی لایحه بودجه سال 1400 کل کشور در حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی در جلسه امروز خبر داد و گفت: مصوبات بسیار خوبی در لایحه 1400 برای این دو حوزه در نظر گرفته شده است.

9 اسفند 1399

اصلاحات قانون نظارت بر رفتار نمایندگان چیست؟

تهران (پانا) - آنالیز طرح اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان در دستور کار جلسات هفته جاری کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس قرار گرفته است.

23 آذر 1399

پلوسی: سیرک را متوقف کنید

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتقاد از تعلل در به رسمیت شناختن پیروزی جو بایدن در انتخابات، خطاب به جمهوری خواهان گفت که سیرک را متوقف کنید.

22 آذر 1399
تعداد: (38)