اخبار سیاسی

تغییر محتوایی 56 عنوان کتاب درسی، فراوری منابع درسی سال 1403 شروع شده است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش چهارشنبه (29 شهریورماه) در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران به پرسش های آنان پاسخ داد.

29 شهریور 1402

گفته های ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حضور رونالدو در ایران

ایسنا/ این خبر پیرامون گفته های ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حضور رونالدو در ایران برای شما نوشته شده است.

22 شهریور 1402

تصاویر متحرک اسباب اشتغال خاطر ملوکانه ، اینفوگرافی مهم ترین رخدادهای سینمای ایران از 1279 تا 1309

مظفرالدین شاه قاجار در سفر به فرانسه مفتون دستگاه سینموفتوگراف و لانترن ماژیک شد و دستور خرید همه دستگاه های آن را داد.

21 شهریور 1402

ویژگی های قومی و محلی در انتخاب مرکز کتاب ایران در نظر گرفته شده است

به گزارش سرویس مدیریت کتاب خبرنگاران ، نشست خبری هشتمین دوره انتخاب و معرفی مرکز کتاب ایران با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اسماعیل جانعلی پور، مدیرکل دفتر مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت...

16 مرداد 1402

تکلیف بنزین روشن شد، دولت و مجلس چه برنامه ای دارند؟

یک کننده مجلس درباره افزایش قیمت بنزین تاکید کرد: دولت و مجلس هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند و اگر برنامه ای بود دولت در بودجه می آورد، کسانی که این مباحث را مطرح می کنند در صدد بهم زدن آرامش مردم و جامعه هستند.

4 مرداد 1402

خبر مهم وزارت کار درباره یارانه ها، عسگریان: این گروه از یارانه بگیران منتظر افزایش رقم یارانه باشند

معاون رفاه و امور مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مرحله نو اجرای طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، شرط بهره مندی از افزایش اعتبار براساس مقدار تورم کالا های اساسی، خرید حداقل 200 هزار تومان از اعتبار یارانه است.

31 تیر 1402

آخرین مهلت خرید اقلام طرح کالابرگ چه زمانی است؟

به گفته مجری طرح کالابرگ الکترونیک، بازه زمانی و مهلت دوره خرید با کالابرگ الکترونیک از نیمه هر ماه تا نیمه ماه بعد است و در صورت خرید خارج از این مدت زمان، اعتبار برای ماه بعد حساب می گردد.

28 تیر 1402

خانه اندیشمندان در اختیار همه طیف های فکری قرار می گیرد، توسعه فعالیت های اشتراکی؛ سیاست شهرداری

علیرضا زاکانی، در حاشیه جلسه هیئت دولت، درباره خانه اندیشمندان به خبرنگار خبرنگاران، اعلام کرد: موضوع خانه اندیشمندان علوم انسانی، اصلا ماجرایی نبود که بگوییم سرانجام پیدا نموده یا سرانجام پیدا ننموده است.

28 تیر 1402

کویت: مذاکره ای با ایران درباره میدان گازی آرش نداریم

ایلنا نوشت: سعد البراک، وزیر نفت کویت بر یکپارچگی موضع کویت و عربستان درخصوص میدان گازی آرش واقع در منطقه دریایی مشترک بین دو کشور تاکید نمود.

19 تیر 1402

سیگاری ها بخوانند!

اتاق سیگار! مکانی که از سال ها پیش محل تجمعی برای اهالی سیگار در محل کار بوده است؛ فرصتی برای سیگار کشیدن و گپ زدن درباره مسائل اجتماعی، سیاسی، عاطفی و ...

18 تیر 1402

قیمت هر کیلوگرم دام زنده برای عید قربان چند؟

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران گفت: دام زنده برای عید قربان سال جاری نرخ مصوبی ندارد و به صورت عرضه و تقاضا به فروش می رسد، اما بر اساس توافق صورت گرفته قیمت هر کیلوگرم گوسفند نر بره 170 هزار تومان معین شده است.

5 تیر 1402

خاموشی های تابستان در راه است؟ ، قبوض میلیونی برای تهرانی های پرمصرف

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده و اقدامات اجرا شده، پیش بینی می گردد که سال جاری خاموشی در تهران اتفاق نیافتد اما قبوض میلیونی در انتظار مشترکان پر مصرف برقی است.

4 تیر 1402

مالیات بر ارزش افزوده 13درصد می گردد؟

در پیش نویس لایحه برنامه هفتم توسعه پیشنهاد شد، نرخ مالیات ارزش افزوده طی سال های اجرای برنامه هفتم با رشد یک درصدی در هر سال تا 13درصد افزایش یابد.

4 خرداد 1402

موسوی: صادرات برق به پاکستان، اقدامی راهبردی در تامین امنیت مرزها است

دستیار وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: صادرات برق به پاکستان جدای از اهمیت مالی آن برای هر دو کشور و نقش قابل توجه آن در معیشت مرزنشینان اقدامی راهبردی در تامین امنیت مرزها است.

3 خرداد 1402

روسیه: اعتماد جهانی به سازمان ملل در حال نابودی است

ایرنا نوشت: سفیر و نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با ابراز نارضایتی از بی توجهی به انتقادها از عملکرد این سازمان، گفت: اعتماد جهانی به سازمان ملل در مسیر نابودی است.

14 اردیبهشت 1402

گدازه های آتشفشان روانه بازار شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، جدیدترین اثر سلیمان سیدی شاعر و نویسنده مهابادی تحت عنوان گدازه های آتشفشان اردیبهشت 1402 چاپ و روانه بازار شد.

11 اردیبهشت 1402

کوشش برای راه اندازی سفارت ایران در عربستان قبل از ایام حج

سخنگوی وزارت خارجه گفت: هیأت ایرانی که امروز وارد ریاض شد در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.

23 فروردین 1402

هدیه خاص و ارزشمندی که وزیر امور خارجه ایران دریافت کرد

وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه اختصاصی اش در توییتر نوشت که در حاشیه مراسم روز ملی پرچم هدیه ارزشمندی دریافت کرده است.

13 فروردین 1402

حال فرش ایرانی خوب نیست

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حال فرش ایرانی خوب نیست اگر حال این هنر ناب خوب گردد، حال ابعاد مختلف فرهنگی اجتماعی و مالی کشور نیز خوب خواهد شد.

9 فروردین 1402

دو خلبان با انتشار این عکس جنجالی از کار تعلیق شدند

همزمان با برگزاری جشن بهار در سرتاسر هندوستان، دو خلبان هندی پس از به اشتراک گذاشتن عکسی از قهوه و شیرینی عید که به طور خطرناکی در کنترل کابین خلبان سرو شده بود از کار خود تعلیق شدند.

29 اسفند 1401
تعداد: (275)