ال جی از لپ تاپ Gram Fold با نمایشگر تاشو رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ ایزابل، طی چند سال گذشته، شرکت هایی مانند ایسوس و لنوو از لپ تاپ های مجهز به نمایشگر تاشو رونمایی نموده اند. حالا ال جی هم تصمیم گرفته وارد این بازار گردد. این لپ تاپ ال جی، با نام Gram Fold راهی بازار می گردد و از نمایشگر 17 اینچی تاشو OLED با رزولوشن 2560 در 1920 بهره می برد.

ال جی از لپ تاپ Gram Fold با نمایشگر تاشو رونمایی کرد

زمانی هم که لپ تاپ را تا حدی تا می کنید، بخش پایینی آن به کیبورد لمسی تبدیل می گردد و بخش بالایی یک نمایشگر 12 اینچی خواهد بود. البته طبیعتا امکان استفاده از کیبورد های معمولی هم برای آن وجود دارد. ال جی می گوید کاربران می توانند از این لپ تاپ به عنوان تبلت غول پیکر هم استفاده نمایند که ضمناً از قلم های لمسی هم پشتیبانی می نماید.

از نظر دوام، این شرکت اعلام نموده که تا 30 هزار مرتبه با خیال راحت می توانید ال جی Gram Fold را باز و بسته کنید که این یعنی دوام آن قابل مقایسه با گوشی های تاشو نیست. به عبارت دیگر اگر روزی 20 مرتبه این لپ تاپ را باز و بسته کنید، تا 4 سال با مشکل روبرو نمی شوید. وزن لپ تاپ به 1.25 کیلوگرم می رسد و ضخامت آن 9.4 میلی متر است.

از نظر معینات سخت افزاری، با پردازنده اینتل Core i5-1335U، رم 16 گیگابایتی، حافظه SSD NVMe با ظرفیت 512 گیگابایت، باتری 72 وات ساعتی با سرعت شارژ 65 وات روبرو هستیم. این لپ تاپ راهی بازار کره جنوبی می گردد و هنوز معین نیست که آیا به دیگر بازارها هم راه پیدا می نماید یا نه. کاربران کره ای با پرداخت 3730 دلار می توانند این لپ تاپ مجهز به نمایشگر تاشو را خریداری نمایند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "ال جی از لپ تاپ Gram Fold با نمایشگر تاشو رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی از لپ تاپ Gram Fold با نمایشگر تاشو رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید