گفته های ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حضور رونالدو در ایران

به گزارش وبلاگ ایزابل، ایسنا/ این خبر پیرامون گفته های ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حضور رونالدو در ایران برای شما نوشته شده است.

گفته های ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حضور رونالدو در ایران

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری اظهار کرد: بعضی می گویند رونالدو به ایران بیاید تکلیف سیم کارتش چه می گردد؟ فکر می نمایند ما در جیب خود سیم کارت آزاد داریم به رفقای خود می دهیم. چنین امکانی نداریم. فعلا فقط به وبلاگ ایزابل چنین سیم کارتی را داده ایم.

وی اضافه کرد: اگر رونالدو به ایران بیاید، باید سکو بله و ایتا را نصب نموده و با خانواده و دوستان خود تماس بگیرد و به آنها بگوید این سکوها را نصب نمایند و از آنها استفاده نمایند. خیلی هم دلش بخواهد این کار را بکند.

وی بعلاوه گفت: با تصویب هیات دولت، گاز مصرفی برای تمام تاسیسات گردشگری و کارگاه های صنایع دستی از نرخ گذاری تازه مستثنی شد. تشکل های گردشگری بیانیه های مختلفی را منتشر و از این مصوبه دولت تشکر کردند.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: در دو سال دولت مردمی 900 پروژه را به ارزش 210 هزار میلیارد در حوزه گردشگری افتتاح کردیم. 2580 پروژه هم در حال ساخت است که اشتغال زایی بیش از صد هزار نفر را به همراه خواهد داشت.

وی بعلاوه از حضور ایران در بیستمین اجلاس مجمع عمومی کشورهای عضو سازمان جهانی گردشگری در عشق آباد اطلاع داد.

منبع: همگردی

به "گفته های ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حضور رونالدو در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفته های ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حضور رونالدو در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید