تئاتر

عمل جراحی موفقیت آمیز بازیگر پیشکسوت

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت طی گفت وگوی تلفنی با بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون خبر از موفقیت عمل جراحی مغزی او داد.

12 اردیبهشت 1402

ششمین جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت در زنجان شروع به کار کرد

ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای افراد دارای معلولیت با عنوان طلوع در زنجان شروع به کار کرد.

22 آبان 1401

بازگشت به شرایط پیش از اینترنت، باید پشت شیشه کافه ها پوستر بچسبانیم!، یک کارگردان جوان از شرایط اجرای تئاتر در مقطع فعلی می گوید

یک کارگردان جوان تئاتر از شرایط اجرای تئاتر در مقطع فعلی می گوید و با تشریح محدودیت های فعلی در زمینه اطلاع رسانی می افزاید: به عصر پیش از اینترنت بازگشته ایم و کم کم باید پشت شیشه های کافه ها پوستر نمایش مان را بچسبانیم.

23 مهر 1401

توزیع کفش و لوازم التحریر به وسیله قهرمانان کشتی در زاهدان

تعدادی از قهرمانان نامدار کشتی با حضور در منطقه ها محروم زاهدان بین دانش آموزان مدارس کفش و بسته لوازم التحریر توزیع کردند.

13 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر به زاگرب مرکز کرواسی

سفر به زاگربشهر زاگرب در کرواسی شاید چندان مقصد شناخته شده ای برای گردشگران ایران نباشد اما در همان نگاه اول می توان فهمید هر آنچه که از یک شهر اروپایی انتظار دارید را می توانید در این شهر پیدا کنید، از فرهنگ و هنر و تاریخ گرفته تا موسیقی و غذاهای لذیذ...

21 فروردین 1401

معرفی هتل 3 ستاره گارگالو ریالتو در بارسلونا

هتل گارگالو ریالتو بارسلونا | Hotel Gargallo Rialtoمحله سیوتات ولا Ciutat Vella که این هتل 3 ستاره در آن قرار گرفته است یکی از محبوب ترین منطقه های بارسلونا می باشد. هتل گارگالو ریالتو بارسلونا Hotel Gargallo Rialto در خیابان فران، درست در انتهای خیابان مشهور لا رامبلا و در مرکز...

4 اسفند 1400

زشت لباسی خانم بازیگر برایش حاشیه شد ! ، آرایش جنون آمیز !

خبرنگاران: عکس های عجیب از زهره فکور شکیبا با استایلی متفاوت جنجالی شد. .

3 اسفند 1400

معرفی انواع مختلف گردشگری

گردشگری به عنوان یک مفهوم راه زیادی را تا به امروز طی نموده است و این فعالیت به انواع مختلفی تقسیم بندی شده است. امروزه انواع مختلفی از صنعت #گردشگری دیده می گردد که در اینجا به معرفی بعضی از مهم ترین آن ها می پردازیم.

1 اسفند 1400

یزد آغازگر جشنواره تئاتر فجر می شود

چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 14 بهمن از شهر یزد کار خود را آغاز می کند.

30 بهمن 1400

تمدید مهلت شرکت در جشنواره تئاتر فجر فارس

خبرنگاران/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره استانی تئاتر فجر تا 18 آبان ماه جاری خبر داد.

9 آذر 1400

بهره برداری از چند پروژه زیرساختی در هفته جاری

خبرگزاری خبرنگاران-معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از افتتاح و بهره برداری از چند پروژه زیرساختی شهر در حوزه شهرداری منطقه 1 خبر داد.

14 مهر 1400

تجربه با فرمی تازه برمی شود

مجله تجربه، قرار است بعد از چند ماه توقف، از مهرماه بار دیگر فعالیت خود را شروع کند.

22 شهریور 1400

پارک جمشیدیه کجاست ، ریه تنفسی پایتخت آلوده ایران

بعد از بوستان ملت، دومین مکانی که اهالی تهران دیدنش را به میهمان غیر تهرانی پیشنهاد می نمایند، باغ سنگی جمشیدیه است. پارک جمشیدیه تهران با تلفیق طبیعت، هنر و طراحی بی نظیر هنرمندان ایرانی اکنون یکی از مناطق پرگردشگر بشمار می آید. در ادامه مقاله تاریخچه...

30 مهر 1399

موقف؛ توضیح حال شاعری که خود را وقف خاندان امامت و نبوت نموده است

به گزارش خبرنگاران ، در کتاب موقف، داستان هایی تاریخی نوشته سعید تشکری درباره دعبل خزاعی می خوانید. دعبل خزاعی شاعر شیعی مرید اهل بیت(ع) بود که در زمام امام هشتم (ع) زندگی می کرد.

5 شهریور 1399