کسب و کار

گفته های ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حضور رونالدو در ایران

ایسنا/ این خبر پیرامون گفته های ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حضور رونالدو در ایران برای شما نوشته شده است.

22 شهریور 1402

واکنش کاخ سفید به فروش تسلیحات کره شمالی به روسیه

مهر نوشت: سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا با توجه به سفر رهبر کره شمالی به روسیه اعلام نمود: پیونگ یانگ به مسکو تسلیحات نفروشد.

21 شهریور 1402

تالاب استیل نیازمند توجه مسئولان و حمایت از طرحهای گردشگری با رعایت ملاحظات محیط زیستی است

ایسنا/ براساس گزارشات واصله، تالاب استیل نیازمند توجه مسئولان و حمایت از طرحهای گردشگری با رعایت ملاحظات محیط زیستی است.

13 شهریور 1402

راهنمای خرید دوربین عکاسی کنون

امروزه بسیاری از کاربران در پی راهنمای خرید برترین و باکیفیت ترین انواع دوربین عکاسی کنون هستند. برای این منظور می توانند به وب سایت دیدنگار مراجعه کنید.

8 شهریور 1402

گشتی چندساعته در بزرگ ترین بوستان منطقه18 ، لذت نوشیدن یک فنجان چای زیر سایه درختان سرو و مجنون!

می گویند هر امکاناتی که به زندگی بشر اضافه می گردد، فرهنگ استفاده از آن نیز کم کم میان افراد جا می افتد. زمانی بود که برای دقیقه ای استفاده از فضای سبز مجبور بودیم ساعت های متمادی را در راه بگذرانیم تا فضای سبزی پیدا و اندکی در آن نفس تازه کنیم، حالا اما...

23 مرداد 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز پنجشنبه 12 مرداد 1402

خبرنگاران- گوشی گلکسی A14 سامسونگ جزو محبوب ترین مدل های بازار است. مقرون به صرفه ترین نسخه گلکسی A14 که 64 گیگ فضای ذخیره سازی دارد، دست کم پنج میلیون تومان فروخته می گردد و فروشنده های موبایل گلکسی A14 نسخه 128 گیگ را تقریبا یک میلیون بیشتر می فروشند.

12 مرداد 1402

آب کردن فوری شکم؛ 15 ترفند ساده، اما کاربردی

تجمع بیش از میزان چربی در ناحیه شکم می تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد.

10 مرداد 1402

مازندران کانون توجه شهروندان کشور روسیه است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مازندران کانون توجه شهروندان کشور روسیه است.

9 مرداد 1402

عکس ، غول گرد و غبار گاوخونی در اصفهان بیدار شد!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تندبادهای تابستانی منطقه شرق باعث شد که غول خفته گردوغبار تالاب گاوخونی بیدار گردد.

2 مرداد 1402

آخرین مهلت خرید اقلام طرح کالابرگ چه زمانی است؟

به گفته مجری طرح کالابرگ الکترونیک، بازه زمانی و مهلت دوره خرید با کالابرگ الکترونیک از نیمه هر ماه تا نیمه ماه بعد است و در صورت خرید خارج از این مدت زمان، اعتبار برای ماه بعد حساب می گردد.

28 تیر 1402

چطور هدفون بلوتوثی را به پلی استیشن 5 وصل کنیم؟

اگر شما هم کوشش نموده باشید تا هدفون بی سیم خود را به پلی استیشن 5 وصل کنید حتماً متوجه شده اید که این کار شدنی نیست. متأسفانه این به این علت است که پلی استیشن 5 از صدای بی سیم پشتیبانی نمی کند. بااین حال راه حلی برای وصل کردن هدفون بی سیم به این کنسول وجود...

24 تیر 1402

متقاضیان خرید خودرو بخوانند، کدام خودروهای وارداتی کارکرده به ایران می آیند؟

تجارت نیوز نوشت: از تصویب واردات خودروهای کارکرده به وسیله مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می تواند فرایند ثبت سفارش خودروهای وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودروهایی می توانند وارد بازار ایران شوند؟

13 تیر 1402

قیمت هر کیلوگرم دام زنده برای عید قربان چند؟

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران گفت: دام زنده برای عید قربان سال جاری نرخ مصوبی ندارد و به صورت عرضه و تقاضا به فروش می رسد، اما بر اساس توافق صورت گرفته قیمت هر کیلوگرم گوسفند نر بره 170 هزار تومان معین شده است.

5 تیر 1402

کاهش قیمت مرغ در راه است؟

مرغداران می گویند؛ قیمت جوجه یکروزه پس از یک جهش در هفته اخیر نزولی شده است. آنالیز اقتصاد آنلاین نیز نشان می دهد، پس از آنکه هر قطعه جوجه یکروز به قیمت نجومی 32 هزار تومان رسید حالا در مسیر کاهش قرار گرفته و به طور میانه به 18 هزار تومان رسیده، اتفاقی که...

29 خرداد 1402

دستور سازمان حمایت به بانک ها درباره حساب وکالتی خرید خودرو

حسین فرهیدزاده، رئیس سازمان حمایت در نامه ای به مدیران بانک ها و موسسات اعتباری اعلام نموده که با توجه به انجام دومین مرحله فروش خودرو به وسیله سامانه یکپارچه و اتمام اولویت بندی متقاضیان خرید خودرو های فراوری داخل، حسب تصمیمات، مقرر شده کلیه بانک های...

28 خرداد 1402

قیمت بلیت دربی در جایگاه های مختلف

خبرنگاران- صدویکمین دربی مرکز قرار است فردا چهارشنبه از ساعت 19.45 در استادیوم آزادی برگزار گردد. این بازی در فینال جام حذفی خواهد بود و قاعدتا انگیزه های هر دو طرف برای کسب برد زیاد است.

11 خرداد 1402

عرضه جک J7 در سامانه یکپارچه از امروز، اختلاف 50 میلیونی از کارخانه تا بازار

سال 2021 کمپانی جک با همکاری فولکس واگن، خودرویی به نام Sehol A5 پلاس رونمایی کرد که شرکت کرمان موتور تصمیم به عرضه آن با نام جک J7 در بازار داخل کشور گرفت. این خودرو یکی از گزینه های انتخابی در سامانه یکپارچه است.

20 اردیبهشت 1402

معرفی ایران به وسیله کویتی ها

هشت نفر از اینفلوئنسرهای کویت به ایران سفر کردند تا با جاذبه های تاریخی و گردشگری آشنا شوند. آن ها پس از سفر به چهار استان کشور، قرار است تجربه ها و مشاهدات خود را در کویت روایت نمایند.

16 اردیبهشت 1402

خرید 22 مدل چراغ و لوستر چوبی فانتزی [ مدلهای پر فروش ] ارسال سریع

چراغ و لوستر جزو برترین وسایل ها در دکوراسیون خانه است و تاثیر بسیار زیادی نیز در زیبایی خانه دارد. همه افرادی که به دکوراسیون خانه خود اهمیت میدهند حتمی از لوستر استفاده میکنند. لوستر ها علاوه بر اینکه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خانه دارد به عنوان یک...

13 اردیبهشت 1402

فهرست قیمت 40 مدل کفپوش سه بعدی پژو 405 شیک و بادوام

امروزه کفپوش سه بعدی پژو 405 به یکی از ضروریات هر پژو 405 تبدیل شده انست. مزایای این کفپوش ها به قدری زیاد است که عدم استفاده از کفپوش مناسب برای خودرو ، اصلا به صرفه و عاقلانه نیست. در ادامه مطلب با مزایای این محصول کاربردی بیشتر آشنا می شوید. با ما همراه...

13 اردیبهشت 1402
تعداد: (230)