آشپزی

ایده های جالب برای طراحی کابینت آشپزخانه کوچک

کابینت آشپزخانه یکی از اجزای اساسی و مهم در طراحی داخلی هر خانه است. در آشپزخانه های کوچک، این چالش بیشتر احساس می گردد. در این مقاله، به آنالیز چندین ایده و راه حل برای طراحی کابینت آشپزخانه کوچک می پردازیم. این ایده ها و راه حلها به شما یاری خواهند کرد...

29 شهریور 1402

طرز تهیه شیره انگور بدون خاک سفید

با توجه به اینکه قیمت شیره انگور بالا است، می توانید خودتان در خانه شیره انگور سالم و بهداشتی درست کنید و از آن لذت ببرید.

29 مرداد 1402

لازانیا را این طوری درست کن؛ همه شیفته اش میشن!

در این مطلب تصمیم داریم طرز تهیه لازانیای مرغ و ریحان را به شما آموزش دهیم.

27 مرداد 1402

با این املت به داد مغز بچه های دبیرستانی برسید

قدیم ها یک پای سفره صبحانه مخلوط تخم مرغ بود و گوجه فرنگی. املت آن قدر صبحانه قدری بود که بتواند یک روز یک پهلوان را هم بسازد.

21 مرداد 1402

این غذای خوشمزه را باید آقایان درست نمایند

یک روزهایی برترین فرصت برای شما آقایان است که خودی نشان بدهید، نه اینکه برترین و گران ترین جواهر و عطر و کیف و کفش را کادو کنید و به همسرتان بدهید.نه، خیلی بیشتر؛شما باید امروز آشپزخانه همسرتان را فتح کنید.

15 مرداد 1402

خاص ترین نان و پنیر جهان را درست کنید

اگرچه نان و پنیر و سبزی و گردو متداول ترین ساندویچ سالم و مفید برای بچه هاست ولی بچه های امروز که مشتری انواع و اقسام شیرینی ها و پیراشکی ها و تنقلات از این قبیل هستند را نمی گردد به خوردن نان و پنیر و سبزی معمولی تشویق کرد.

8 مرداد 1402

طرز تهیه یک غذای راحت برای خانم هایی که وقت کمی دارند

پلو ها انواع مختلفی دارند و شما می توانید این بار از ترکیب واویشکا با رشته پلو یک غذای خوشمزه و ساده تهیه کنید.

10 تیر 1402

این شیرینی را برای دیابتی ها درست کنید

اگر اهل شیرینی پزی هستید ولی چند سالی است که به خاطر دیابتی بودن یکی از اعضای خانواده از پخت شیرینی صرف نظر نموده اید، شیرینی پزی را با پودر شکر دیابتی آغاز کنید.

7 تیر 1402

طرز تهیه چیز کیک نیویورکی

چیز کیک نیویورکی یکی از محبوب ترین چیز کیک های اصیل امریکایی است و همان طور که از اسمش معلوم است به شهر بزرگ نیویورک تعلق دارد.

21 خرداد 1402

اگر ترشی این میوه معده تان را ناراحت می نماید دسر آن را درست کنید

با اینکه این روزها پرتقال دیگر میوه فصل پاییز و زمستان نیست و همه فصل ها می توان پرتقال خورد ولی پرتقال فصل، آن هم از نوع غیروارداتی طعم و مزه خاصی دارد.

17 خرداد 1402

چکار کنیم در ایام تعطیلات نوروز چاق نشویم؟

برای بسیاری از مردم ایام نوروز زمان استراحت و فراغت از یک سال کار و کوشش است. مسافرت و دید و بازدید و سرگرمی. خوب غذا خوردن و استفاده از تنقلات مخصوص عید که همان آجیل و شیرینی و شکلات است خودش نوعی لذت و سرگرمی محسوب می گردد.

23 اسفند 1401

2 طرز تهیه حلوای هویج مجلسی زعفرانی

حلوای هویج از جمله خوشمزه ترین است. اصالت دستور تهیه حلوای هویج به استان های آذربایجان غربی و شرقی برمی شود. اهالی ارومیه این حلوای خوشمزه را به عنوان یک در و مناسبت هایی مثل شب یلدا و چهارشنبه سوری هم درست می نمایند. طرز تهیه حلوای هویج مجلسی به 2 روش و...

16 اسفند 1401

فوت و فن پخت یک شنی؛ یک کیک فوق العاده با طعم عالی

کیک ها یکی از میان وعده های بسیار خوشمزه و مجذوب کننده می باشد که در طعم ها و مزه های مختلف تهیه می گردد و شما می توانید این کیک ها را با فر و بدون فر در خانه تهیه کنید.

9 اسفند 1401

با روش ساخت سیمان در خانه آشنا شوید

اگر می خواهید خانه خود را بازسازی کنید ، این سوال برای شما پیش می آید که چگونه سیمان بسازید. زمانی که می خواهید در خانه خود سیمان بسازید ، کافی است این مقاله را مرحله به مرحله بخوانید تا با مراحل ساخت سیمان آشنا شوید. همچنین نکاتی در مورد چگونگی ایجاد قوام...

18 دی 1401

پنج نکته و نصیحت در خصوص سفر که نباید به آنها توجه کنیم!!

وقتی به دوستان و آشنایان خود می گویید که قرار است بزودی سفر کنید، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که آنها نظراتشان را در خصوص همه چیز، این که کجا بروید، آنجا چه کاری انجام دهید، چه چیزی از آنجا بیاورید و در کل چگونه عمل کنید برایتان بگویند. چه شما بخواهید...

17 دی 1401

عطر ها و رایحه های باستانی چگونه پدید آمدند؟

محققان با استخراج عطر-منظره در مصر باستان می توانند بفهمند که مردمان باستان این بو ها را چگونه تفسیر می کردند. رایحه یکی از قوی ترین تجربه های انسان است. افراد می توانند تفاوتِ بو ها را به خوبی تشخیص دهند. امروزه، دانشمندان می دانند که بو ها می توانند...

25 آذر 1401

نکات دم کردن چای که نمی دانید

توجه داشته باشید که چای اصل رنگ بسیار ملایمی دارد و عطر آن به زیادی نوع صنعتی نیست پس شاید بد نباشد برای داشتن چای مفید و خوشمزه از نیمی چای اصل و نیمی چای صنعتی بهره ببرید.

15 مهر 1401

طرز تهیه کوزالاک مانتی پیچ همراه ویدیو

کوزالاک مانتی پیچ یک غذای مجلسی و در عین حال ساده، آسان و فوق العاده خوشمزهاست که بیش تر از یک ساعت وقت تان را نمی گیرد. ترکیب ماست و گشنیز با ته مزهشیرین هویج و کدو و پیاز سرخ شده با گوشت فیله گوسفندی که در آب گوجه پخته شده یکتجربه متفاوت و خیلی خوشمزه...

17 شهریور 1401

طرز تهیه دلال یا نمک سبز خانگی: چگونه در خانه دَلال یا نمک سبز تهیه کنیم؟

دَلار یا دَلال که به آن نمک سبز هم گفته می گردد، یکی از چاشنی های معروف و البته خوشمزه در شمال کشور است. دلال که از مخلوط سبزی های محلی مانند چوچاق، کوتکوتو و بوانجیر تهیه می گردد، معمولا در خانه همه شمالی ها وجود دارد. احتمالا شما هم ترکیب خوشمزه گوجه...

16 شهریور 1401

طرز تهیه آب سبزیجات مناسب تهیه انواع سوپ

آب سبزیجات یا در اصطلاح حرفه ای تر، عصاره سبزیجات یکی از مهم ترین موادی است که باید در آشپزخانه تان داشته باشید. آب سبزیجات برای تهیه انواع سوپ، بعضی پوره ها و خوراکی های رژیمی به یاری شما می آید.

15 شهریور 1401
تعداد: (40)